Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Προς την κυρία Βαλαβάνη: Θα μπω φυλακή για τα ωραία σας μάτια

Κα Βαλαβάνη, πρώτη φορά αριστερά χειρότερα κι από το Σαμαρά.

Θέλετε απόδειξη για αυτό;

Μιας κι αγαπώ τη χώρα μου, να σας προσφέρω το παράδειγμα μου, ένα από τα εκατοντάδες χιλιάδες ανώνυμα παραδείγματα φορολογικού παραλογισμού που δεν έχουν φωνή, προνόμια και συνδικάτα.

Ετήσιο εισόδημα: 3900 ευρώ
Φορολογία: 1313 ευρώ
Υπόχρεος: Πέτρος Αργυρίου

Μάστα κυρία Βαλαβάνη.

Ποιο το έγκλημα μου;
Ότι στο εισόδημα από το ενοίκιο του σπιτιού που μου άφησε η μητέρα μου τόλμησα να προσθέσω 300 ευρώ από τη συγγραφική μου δραστηριότητα και με το ΦΠΑ τους μάλιστα πληρωμένο κανονικότατα.
Για τα 300 λοιπόν ευρώ καλούμαι να πληρώσω 1313, το ένα τρίτο περίπου του εισοδήματος μου.
Κάτι τέτοιο δεν καλείται να αντιμετωπίσει ο οποιασδήποτε μισθωτός που το παίζει και συγγραφέας αλλά μόνο αυτός που είναι αποκλειστικά συγγραφέας, ο ταγμένος άνθρωπος δηλαδή που μπροστά στο κάλεσμα του ούτε στιγμή δεν σκέφτηκε να εξασφαλίσει πρώτα τα προς τα ζην και ας τον έχει αναγνωρίσει ακόμη και ο Χάουαρντ Ζιν.  

Γιατί εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε κυρία Βαλαβάνη.

Οποιοσδήποτε έχει κόψει απόδειξη έστω και ένα ευρώ για παροχή υπηρεσιών και δεν είναι μισθωτός θα μπει στη μαύρη λίστα, αυτή την τιμωρητική λίστα των ελεύθερων επαγγελματιών και θα πληρώνει ότι εισοδήματα έχει ωσάν να είναι προϊόν της επαγγελματικής του δραστηριότητας, ακόμη και αν ο ίδιος βρίσκεται κάτω από το όριο της φτώχειας, όπως εγώ.
Γιατί κα Βαλαβάνη, όπως καλά γνωρίζετε, κάτω από το όρια της φτώχειας, δεν υπάρχουν άνθρωποι. Υπάρχουν σκουλήκια που η εξουσία τα συνθλίβει.
Καταλαβαίνω κα Βαλαβάνη γιατί με τιμωρείται για τη συγγραφική μου δραστηριότητα μέχρι τελικής πτώσεως. Κάτι τέτοιους τρελούς που χαλάν την πιάτσα θέλετε να τους εξαφανίσετε, να μείνουν μόνο οι κρατικοδίαιτοι και οι συγγραφείς πόρνες των μεγάλων εκδοτών να κάνουν τα κουμάντα τους μαζί με τους μεγαλοδημοσιογράφους που τους κάνουν σεμινάρια το ΔΝΤ και οι Τράπεζες, για να πλουτίζουν όλοι αυτοί μαζί εις βάρος των πολλών.
Φαντάζομαι ότι υπάρχουν μπόλικες από αυτές τις ανιερόδουλες που διαβάζοντας τούτη δω την επιστολή, πίνουν νερό στο όνομα σας. Σεις θα κάνετε κάτι που αυτοί δεν μπόρεσαν, να εξαφανίσετε έναν εχθρό τους που δεν μπόρεσαν να τον παραγκωνίσουν πλήρως μέσω των μονοπωλιακών μηχανισμών τους.
Ειλικρινά σας καταλαβαίνω.
Να καταλάβετε όμως κι εσείς πως δεν είμαι θυμωμένος με τις επιλογές μου. Το ξερα ότι ανθρώπους σαν και μένα θέλετε να μας εξαφανίσετε. Το χω δει σε άλλους ανθρώπους σαν και μένα και καλύτερους να τους το κάνει αυτό η εξουσία.
Δεν έχω πρόβλημα με αυτό.
Με αυτό που έχω πρόβλημα είναι το ότι είδα τον πατέρα μου να χλομιάζει και να είναι έτοιμος να πάθει εγκεφαλικό, λίγες μόλις μέρες πριν μια ημερομηνία μοιραία για την οικογένεια μου. Και αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ να συμβαίνει σε έναν άνθρωπο που τα μνημόνια του κόψαν το 70% της πληρωμένης από τον ίδιο μέχρι τελευταίας δεκάρας σύνταξης του και είδε το πτώμα της όμορφης και γενναιόδωρης μέχρι θανάτου γυναίκας του λιωμένο στην είσοδο της πολυκατοικίας μας. 
Η Βαρβάρα μας το χε πει και το κανε: αν είναι να σας γίνω βάρος κάλλιο να αυτοκτονήσω.
Κι είχε γίνει ένα παραπάνω στόμα, δηλαδή βάρος.

Κα Βαλαβάνη. Μου ζητάτε όπως και οι προκάτοχοι σας, να σταματήσω να εκδίδω βιβλία και να αρθρογραφώ στα ελάχιστα εναπομείναντα εναλλακτικά περιοδικά.
Αλλά όπως και ο φίλος μας ο Ντοστογιέφσκι, δε θα σταματήσω να γράφω, ακόμη και μέσα από τη φυλακή που θα με στείλετε.

Μας λέγατε ότι θα κάνετε πόλεμο στους ολιγάρχες. Σας αναδείξαμε ακριβώς για αυτό το λόγο.

ΜΑΛΛΟΝ ΜΠΕΡΔΕΨΑΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΑΡΚΕΙΣ.

Καταλαβαίνουμε το γιατί.

Ατιμωτικά όσο ατιμωμένα
Πέτρος Αργυρίου, agriazwa.blogspot.com, 20/6/2015
http://agriazwa.blogspot.gr/2015/06/blog-post_20.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου