Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

(Οι μερκελιστές δοσίλογοι του ΣΥΡΙΖΑ μας αφανίζουν έναν -έναν)! Στο σφυρί το σπίτι πολύτεκνου με αναπηρία

Στο σφυρί το σπίτι πολύτεκνου με αναπηρία

Ρεπορτάζ: Άντζελα Πεΐτση

Κραυγή αγωνίας εκπέμπει Θεσσαλονικιός, ολικά ανάπηρος (85%) και πολύτεκνος, του οποίου η μοναδική κατοικία αναμένεται να βγει σε πλειστηριασμό. Το zougla.gr επικοινώνησε μαζί του και σας παρουσιάζει μια συγκλονιστική ιστορία που δείχνει την αναλγησία του ελληνικού κράτους. 




Ο ίδιος μας ξετυλίγει το κουβάρι της «οδύσσειάς» του, που ξεκινάει χρόνια πριν. Αύριο, Τετάρτη, είναι μια σημαντική μέρα για αυτόν αφού η τράπεζα του βγάζει σε πλειστηριασμό το μοναδικό του σπίτι.

«Αύριο είναι η μέρα του πλειστηριασμού για δεύτερη φορά μέσα στο 2016. Γιατί  η συγκεκριμένη τράπεζα μου έχει κοινοποιήσει πλειστηριασμούς από το 2010. Αύριο είναι ο δεύτερος πλειστηριασμός μέσα στο 2016. Ορίσθηκε τελείως ανήθικα αφού ο πρώτος ήταν 20 Ιουλίου και μέσα στην αργία του Αυγούστου μου κοινοποίησαν και το  δεύτερο πλειστηριασμό για αύριο 28 Σεπτεμβρίου. Λέω πως είναι ανήθικο γιατί στις 15 Οκτωβρίου γίνεται το δικαστήριο που εκδικάζεται η αναστολή και ανακοπή του πλειστηριασμού. Η τράπεζα θέλει να μου πάρει το σπίτι δεκαπέντε μέρες πριν αποφανθεί η Δικαιοσύνη. Δηλαδή εάν η Δικαιοσύνη αποφασίσει πως σε 15 μέρες δικαιώνομαι τι θα μου το επιστρέψει πίσω;»
​Εύλογες απορίες από τον πρωταγωνιστή της θλιβερής ιστορίας μας, αφού με ποσοστό αναπηρίας 85%, νιώθει και είναι παντελώς αδύναμος να αντιμετωπίσει ό,τι του συμβαίνειΕύλογες απορίες από τον πρωταγωνιστή της θλιβερής ιστορίας μας, αφού με ποσοστό αναπηρίας 85%, νιώθει και είναι παντελώς αδύναμος να αντιμετωπίσει ό,τι του συμβαίνει. 

Όπως θα ακούσετε από τον Μιχάλη που αύριο ξεσπιτώνεται, η ΕΡΤ χρωστάει 300.000 ευρώ, και ακόμα άλλα 400.000 ευρώ του χρωστάει εργολάβος με τον οποίο μαζί κατασκεύασαν ένα studio της!

«Στην ΕΡΤ ήμουν υπεργολάβος σε δυο έργα της, εκ των οποίων σε ένα η εταιρεία εξαφανίστηκε και ήμασταν τρεις υπεργολάβοι. Δυο εταιρίες ιταλικές και η δική μου. Η ΕΡΤ βρήκε τρόπο και αποζημίωσε τις δυο ξένες εταιρείες για να μην εκτεθεί και άφησε εμάς απλήρωτους. Μου χρωστάνε 300.000 ευρώ από αυτήν την υπόθεση. Το δεύτερο έργο που είχε αναλάβει ένας εργολάβος πήρε τα λεφτά από την ΕΡΤ και εξαφανίστηκε (αφορούσε την κατασκευή ενός studio) Αυτό έγινε το 2003-2004 και μιλάμε για 400.000 ευρώ τότε. Έχουμε κυνηγήσει δικαστικά τον εργολάβο έχουμε δικαιωθεί πρωτόδικα και σε δεύτερο βαθμό αλλά χρήματα δεν πήραμε. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος αρρώστησα και έχω αναπηρία 85%»

Ακούστε τι δήλωσε στο zougla.gr:


Διαβάστε αναλυτικά την επιστολή που έστειλε ο Μιχάλης Π. προς τον Συντονισμό Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκη: 

«Την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 16:00 με 17:00 στο Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης είναι ο πλειστηριασμός του μοναδικού ακινήτου που έχουμε τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου. Ένα διαμέρισμα 86 τετραγωνικών μέτρων , δωρεά από τον δάσκαλο πατέρα μου, που αγοράστηκε με δάνειο διάρκειας 40 χρόνια, πριν από 45 περίπου χρόνια.

Είχα μια εταιρία Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. και σαν υπεργολάβος, εγκατέστησα τους πομπούς για την ψηφιακή τηλεόραση της ΕΡΤ Α.Ε. και κατασκεύασα το σύγχρονο STUDIO Δ' της ΕΡΤ. Η ΕΡΤ, βρήκε τρόπο να πληρώσει τους υπεργολάβους-Ιταλικές εταιρίες και την έκπτωτη εταιρία, αφήνοντας παντελώς απλήρωτη την δική μου εταιρία. Για το θέμα ενημερώθηκε ο τότε αρμόδιος Υπουργός, οι μετέπειτα Υπουργοί και το γραφείο του Πρωθυπουργού, χωρίς κανένα αποτέλεσμα, παρά μόνο υποσχέσεις.

Για τα έργα αυτά, πήρα δάνεια και έβαλα το σπίτι μου εγγύηση για το κεφάλαιο κίνησης της εταιρίας μου. Αφήνοντας με απλήρωτο η ΕΡΤ, δεν μπορούσα να αποπληρώσω τις υποχρεώσεις μου, και ταυτόχρονα από την πίεση των καταστάσεων αυτών, καταστράφηκε η υγεία μου, αφήνοντάς με ολικά ανάπηρο με πολλά και σοβαρότατα προβλήματα.

Εγώ είμαι ένας ολικά ανάπηρος, με ποσοστό αναπηρίας 85% πιστοποιημένο από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας, (ΚΕ.Π.Α.) με πολλά και πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας. Σημειώνω ότι δεν έχω κανένα εισόδημα, ούτε σύνταξη, ούτε και κανένα επίδομα αναπηρίας από πουθενά.Δεν έχω κανένα έσοδο, διότι ενώ κατέθεσα τα δικαιολογητικά και την αίτηση για κρίση από επιτροπή για χορήγηση ποσοστού αναπηρίας για συνταξιοδότηση το 2010, λόγω κατάργησης των επιτροπών και την δημιουργία των ΚΕΠΑ, μου επέστρεψαν με συστημένο τον φάκελό που είχα καταθέσει, ενημερώνοντάς με ότι πρέπει να ξεκινήσω τη διαδικασία αυτή από την αρχή στα ΚΕΠΑ. 

Τελικά, πέρασα από επιτροπή και πήρα την απόφαση στα τέλη του 2014.' Ολα αυτά τα χρόνια που δεν εργαζόμουν το ταμείο μου, ο ΟΑΕΕ, με χρέωνε με εισφορές και τελικά δεν μου χορήγησαν σύνταξη, λόγω οφειλών!!!!! Επίσης, δεν μου χορηγήθηκε ούτε το πενιχρό επίδομα βαριάς αναπηρίας για τους ίδιους λόγους!!!!

Είμαι πολύτεκνος πατέρας 4 παιδιών, με το ένα από τα παιδιά μου αυτιστικό, ανάπηρο με ποσοστό αναπηρίας 80% πιστοποιημένο από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας, (ΚΕ.Π.Α.)

Έχω μηδενικό εισόδημα, είμαι άπορος με βιβλιάριο απορίας του Δήμου μου, για να μπορώ να έχω τα στοιχειώδη φάρμακα που χρειάζομαι για να κρατηθώ στη ζωή.

Είμαι στη διαδικασία υπαγωγής στον νόμο 3869/2010 Κατσέλη, αλλά οι τράπεζες δεν μου χορηγούν τα απαραίτητα για την υπαγωγή στην προστασία του νόμου αντίγραφα δανειακών συμβάσεων, παρ' όλο το μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής μου από την υποβολή της αίτησης χορήγησης, επικαλούμενες τη συγχώνευση και τη δυσκολία στην αναζήτηση παλιών συμβάσεων.

Το ακίνητο αυτό, είναι το μοναδικό μας περιουσιακό στοιχείο, και η τράπεζα το γνωρίζει αυτό. Παρ όλα αυτά συνεχίζει στον πλειστηριασμό του.

Ας ελπίσουμε η Πολιτεία να πράξει άμεσα το καθήκον της και να αποκαταστήσει μια μεγάλη αδικία που 
γίνεται εις βάρος ενός συνανθρώπου μας». 


http://www.zougla.gr/greece/article/sto-sfiri-to-spiti-politeknou-me-anapiria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου