Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Kαταγγελία Ρούπα από τις φυλακές: Συνεργάτης της ευρωβουλευτού Κων/νας Κούνεβα απειράθηκε να με δωροδοκήσει...

Kαταγγελία Ρούπα από τις φυλακές: Συνεργάτης της ευρωβουλευτού Κων/νας Κούνεβα απειράθηκε να με δωροδοκήσει...
Κείμενο της Πόλας Ρούπα, μέλους του Επαναστατικού Αγώνα, μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού εστάλη το μεσημέρι του Σαββάτου στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του zougla.gr.

Το κείμενο φέρει τον τίτλο: Συνεργάτης της ευρωβουλευτού Κων/νας Κούνεβα, αποπειράθηκε να με εξαγοράσει και να με δωροδοκήσει...


Το παραθέτουμε αυτούσιο:



Στις 24/2/17 το απόγευμα, μου ζητήθηκε επικοινωνία με συνεργάτη της Κωνσταντίνας Κούνεβα, ευρωβουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ. 

Ο συνεργάτης αυτός ,ήταν ο Κυπουρόπουλος ο οποίος μιλώντας εκ μέρους της Κούνεβα μου δήλωσε τη διαθεσιμότητά της ευρωβουλευτού να βοηθήσει την υπόθεση με το παιδί μου.

Η απάντησή μου ήταν :πως αν η Κούνεβα ενδιαφέρεται για την υπόθεση αυτή ,μπορεί να έρθει στη φυλακή που βρίσκομαι, να με βρει και να μιλήσουμε. 

Ο Κυπουρόπουλος ήταν αρνητικός και μου προσέφερε χρήματα!

Φυσικά και αρνήθηκα. Αυτή η πράξη ήταν απόπειρα δωροδικίας, ήταν απόπειρα εξαγοράς!

Το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ που έβαλε στόχο το παιδί μου & μαζί με τον κρατικό μηχανισμό οργάνωσε και εκτέλεσε τη σύλληψή του & τον εγκλεισμό του σε ψυχιατρείο, το κόμμα που πραγματοποίησε την πιο βίαιη και χυδαία κατασταλτική επίθεση στην ιστορία εναντίον ενός 6χρονου παιδιού και που το αντιμετώπισε ως υποψήφιο ‘’τρομοκράτη’’, το κόμμα που είναι υπεύθυνο σχεδίου οργάνωσης δολοφονίας μου στη φυλακή, τώρα, επιχείρησε να με δωροδοκήσει. Και αυτή η κίνηση έγινε την επομένη της δημοσίευσης του κειμένου μου για την ύπαρξη καταδότη ή καταδοτών που "συνέδραμαν" στη σύλληψή μου.

Λάθος κίνηση! Και όσο για το ζήτημα της κατάδοσής μου, περιμένω απάντηση.

Τέλος, αν η ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνα Κούνεβα είναι γνώστης αυτής της κίνησης του Κυπουρόπουλου (συνεργάτη) της ή όχι, να το πει δημόσια.

Πόλα Ρούπα μέλος του Επαναστατικού Αγώνα 
25/2/17 - γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού


http://www.zougla.gr/greece/article/katagelia-roupa-apo-tis-filakes-sinergatis-tis-evrovouleftou-konnas-kouneva-apira8ike-na-me-dorodokisi


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου