Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Υπάλληλος δήμου έδεσε το λαιμό του με αλυσίδα (φωτο & βίντεο)

Ο πατέρας της φοιτήτριας από τα Γιαννιτσά που έπεσε από τη φοιτητική εστία στα τέλη του Νοέμβρη του 2016 και βρήκε τραγικό θάνατο, είναι υπάλληλος στο δήμο Πέλλας και αντιμετωπίζει εδώ και καιρό προβλήματα με τις ημέρες που τον βάζουν υπηρεσία. Επί 7 Σάββατα συνεχόμενα εργάζεται και πάντα μπαίνει υπηρεσία μόνον αυτός όπως ανέφερε, κάτι που τον δυσκολεύει στο να πηγαίνει στα κοιμητήρια ‘’στην κόρη μου που την έχασα’’ όπως είπε στον «Λόγο της Πέλλας».
«Δεν σεβάστηκαν ούτε τη μνήμη του παιδιού μου»… «Πάω να δω τον δήμαρχο στο γραφείο του τόσο καιρό και λέει τι μας απειλείς…; Ξέρει κανείς πώς δουλεύω εγώ; Πώς έχω κουράγιο και πώς γυρίζω σπίτι μου»; είπε με αγανάκτηση και πόνο ψυχής, ο άνθρωπος που έφτασε να κάνει αυτή την απεγνωσμένη ενέργεια για να βρει το δίκιο του…
φοτο 1
alysodemenos
Μάλιστα, η δημοτική αρχή τον παρέπεμψε σε ΕΔΕ γιατί το προηγούμενο Σάββατο δεν πήγε στη δουλειά! Ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Ανδρέας Καραφυλλιάς, προσπάθησε να κατευνάσει τα πνεύματα, όπως και ο Θ. Επιτροπάκης και οι εργαζόμενοι που ήταν παρόντες, οπότε και στη συνέχεια υπήρξε διαλλακτικότητα από πλευράς του υπαλλήλου όταν ειπώθηκε ότι θα ‘’αποδοθεί δικαιοσύνη’’ σε ότι έχει να κάνει με τις βάρδιες και τις υπηρεσίες του.

Πηγή: logospellas.gr
http://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/ipallilos-dimou-edese-laimo-tou-alisida-foto-vinteo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου