Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Ανακοίνωση του Λουκάνικου



 'Με χαρά πληροφορήθηκα πριν λίγο, εδώ στο ησυχαστήριο που μου πρόσφεραν οι δίποδοι σύντροφοί μου για τα γεράματα μου,την απελευθέρωση... του σύντροφου Ρούμπη.
Ο Ρούμπη είχε προσαχθεί προσχηματικά επειδή αντιστάθηκε στην τρόικα ενώ τελούσε σε νόμιμη άμυνα όταν δάγκωσε αυτόν που τον κλωτσούσε.

 εδω
Ο αγώνας εκατοντάδων δίποδων και τετράποδων συντρόφων οδήγησε στην απελευθέρωση του ενώ επικρέματο επί της κεφαλής του η εκτέλεση με ανθρωπιστικό τρόπο.
Χαιρετίζω τον αγώνα όλων,αφού είναι αγώνας για την μικρή ζωή του καθενός μας και την ελεύθερη έκφραση και γαύγισμα.
Όλοι, όσο μικροί κι αν είναι έχουν δικαίωμα στην ελευθερία,στο να ζήσουν όπως επιθυμούν, άνθρωποι και ζώα.
Εύχομαι ο αγώνας για την ελευθερία του Ρούμπη να σας δείξει, δίποδοι σύντροφοι, και τον αγώνα που πρέπει να κάνετε για τον κάθε ανέστιο, φτωχό, ταπεινό άνθρωπο.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ.

υγ 1 : μην ξεχνάτε ότι η συντρόφισσα Νέλλη είναι ακόμα όμηρος τους συστήματος.
υγ 2:βρείτε ένα σπιτάκι και για τον Ρούμπυ, όπως βρήκα κι εγώ.
Κομμαντάντε Θοδωρής Λουκάνικος
ΓΑΒ
(εγώ το έγραψα αλλά θα μπορούσε να το γαβγίσει κι ο λούκυ)
από Σοφία Λαμπίκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου