Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Επιστολή του Χριστόδουλου Ξηρού από τη φυλακή

Επιστολή του Χριστόδουλου Ξηρού από τη φυλακή

Ο Χριστόδουλος Ξηρός καταγγέλει άθλιες συνθήκες στις Φυλακές Διαβατών.

Αναλυτικά η επιστολή:



Όπως είπα και σε προηγούμενή ανακοίνωσή μου 7 - 1 – 18 είμαι ο μόνος κρατούμενος στη χώρα που κρατούμαι για πάνω από τρία χρόνια, σε καθεστώς απόλυτης απομόνωσης , με άλλα λόγια σε συνθήκες χειρότερες από τις φυλακές τύπου Γ ( αυτές που κατάργησε ο ΣΥΡΙΖΑ )

- Μετά την έμπρακτη διαμαρτυρία μου – πυρπόληση του κελιού μου και 28ήμερη απεργία πείνας- βρέθηκαν μερικοί <<καλοθελητές>> που ισχυρίστηκαν ότι διαμαρτύρομαι γιατί δεν με ικανοποιεί το συσσίτιο ! Και ότι ζητώ προνομιακή μεταχείριση. Οι πάντες γνωρίζουν ότι προνόμια στις φυλακές έχουν οι μεγαλέμποροι ναρκωτικών, οι κάθε λογής νονοί και τα πρωτοπαλήκαρά τους , οι μεγαλοαπατεώνες, οι καταχραστές του δημοσίου, οι ρουφιάνοι, οι κάθε είδους προστάτες , λαμόγια και άλλες λέρες που τυχαίνει να <<το φυσάνε>> αυτοί μάλιστα!και αντιμετωπίζονται με σεβασμό από τους διοικούντες των φυλακών και το υπουργείο (ο όμοιος τον όμοιο...) και έχουν ότι τραβάει η ψυχή τους , τρόφιμα και ποτά κάθε είδους κατα βούληση, ιδιωτικά γυμναστήρια (μέχρι και ειδικές πρωτεϊνες και φάρμακα τους φέρνουν) ανοιχτά επισκεπτήρια με όποιον θέλουν και όποτε θέλουν , εννοείται κινητά τηλέφωνα, λαπ τοπ , μαχαίρια πιστόλια και ότι άλλο χρειαστούν.

- Εγώ από την άλλη που όχι μόνο δεν ανήκω στις παραπάνω κατηγορίες αλλά ήμουν – είμαι και θα παραμείνω αντίπαλος του πολιτικού συστήματος (ΑΥΤΏΝ ΔΗΛΑΔΉ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ) ΤΙ προνόμια αλήθεια απολαμβάνω;

- Κρατούμαι για πάνω από τρία χρόνια σε απόλυτη απομόνωση , σε ένα βρωμερό κελί που δεν έχει καν παράθυρο

- Δεν επιτρέπεται – μόνο σε μένα- η επικοινωνία με άλλους κρατούμενους. Όποιος μου μιλήσει απειλείται ή εκδιώκεται.

- Δεν επιτρέπεται – μόνο σε μένα – η πρόσβαση σε χώρους αθλοπαιδιών, αναψυχής, κυλικεία κ,λ,π,
-Δεν επιτρέπεται -μόνο σε μένα – η ενασχόληση με κάποιας μορφής χειροτεχνία αφού μου κατάσχεσαν τα αυτοσχέδια εργαλεία και τα πενιχρά υλικά που είχα συγκεντρώσει.

- Ούτε λόγος φυσικά για ανοιχτά επισκεπτήρια ή τρόφιμα , αντιθέτως, ο φασίστας αρχιφύλακας Κ.Βαρσάμης περικόπτει κατα το δοκούν ( με τις ευλογίες της διοίκησης ) πότε τα νόμιμα επισκεπτήρια, πότε την τηλεφωνική μου επικοινωνία με συγγενείς και συνηγόρους , πότε το συσσίτιο, πότε την πρόσβασή μου στην βιβλιοθήκη, πότε τις ώρες που στέκομαι στο διάδρομο και ότι άλλο σκαρφιστεί.

Μέχρι και στις ιατρικές γνωματεύσεις απαιτεί να έχει τον πρώτο λόγο. Δεν λείπει από το πρόγραμα ακόμα και το καταχέριασμα -πάντα για την προστασία μου (όπως λέει και το υπουργείο).

- Ακόμη δεν επιτρέπεται – μόνο σε μένα – η πρόσβαση στην ενημέρωση αφού μου απαγορεύουν TV – Ραδιόφωνο κ.λ.π.

- Δεν μου επιτρέπεται εντέλει ούτε να αναπνεύσω αφού με εντολή του βασανιστή αρχιφύλακα οι τεχνικοί αφαίρεσαν το σιφόνι από τη λεκάνη της τουαλέτας που βρίσκεται εντός του κελιού με αποτέλεσμα να πνίγομαι όλες τις ώρες από την αφόρητη δυσωδία του υπονόμου.

- Μετά την τελευταία έμπρακτη διαμαρτυρία μου – πυρπόλυση του κελιού κολαστηρίου και 28ήμερη απεργία πείνας και αφού παρέμεινα για σχεδόν μία εβδομάδα στο νοσοκομείο έλαβα διαβεβαιώσεις τόσο από τη διοίκηση όσο και από το υπουργείο – μέσω των συνηγόρων μου-- ότι το θέμα θα λυθεί άμεσα εντός των ημερών. Δυστυχώς ο απατεώνας , όπως το φίδι,πιο εύκολα αλλάζει δέρμα παρά χούϊ, παρήλθαν όχι λίγες αλλά 45 ημέρες και οι επίσημες διαβεβαιώσεις τους επετάχθησαν στον κάλαθο των αχρήστων

- Οι Κύριοι <<πρώτη φορά αριστερά>> <<και τελευταία ως φαίνεται>> μια χαρά βολεύονται πίσω από τον φασίστα βασανιστή αρχιφύλακα που του έχουν αναθέσει τη βρώμικη δουλειά- την εξόντωσή μου- και όχι μόνο κάνουν τους αδιάφορους αλλά τον ενθαρρύνουν κιόλας λέγοντας ότι όλα αυτά γίνονται για την προστασία μου!!!

- Κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ αν θέλετε να με εξοντώσετε πιο έντιμο θα ήταν να επαναφέρετε την θανατική ποινή σαν τον φιλαράκο σας τον Ερντογάν ( που τόσο θαυμάζετε).

-Εγώ πάντως θεωρώ νόμιμο δικαίωμά μου να αγωνιστώ με κάθε μέσον για να περιφρουρήσω την αξιοπρέπειά μου και εντέλει για την ίδια μου την επιβίωση.

7 – 2 – 18 
κολαστήριο φυλακών Διαβατών Χ. Ξηρός


http://www.zougla.gr/greece/article/epistoli-tou-xristodoulou-ksirou-apo-ti-filaki-1546907

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου