Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Κώστας Γουρνάς: Δεν υπογράφω δήλωση αποκήρυξης των ιδεών μου

«Η επιμονή της δικαστικής εξουσίας στις δηλώσεις αποκήρυξης και μετάνοιας ως προϋπόθεση για τη χορήγηση αδειών χαράσσει το δρόμο στην, πρακτικά, διά βίου φυλάκιση, προετοιμάζοντας το έδαφος και για την απόρριψη των αιτήσεων για υφ’ όρον απόλυση με το ίδιο σκεπτικό».


Τοποθεσία
Κώστας Γουρνάς

Για άλλη μια φορά το συμβούλιο πλημμελειοδικών Πειραιά απέρριψε το αίτημα του Κ. Γουρνά να του δοθεί η άδεια που δικαιούται, σύμφωνα πάντα με τους δικούς τους νόμους. Όπως διαβάζουμε και στο κείμενο που ανάρτησε στο indymedia, αυτός ο πολιτικός κρατούμενος η αιτιολογία είναι η πάγια και η γνωστή. Του ζητούν να υπογράψει «δήλωση μετανοίας».

Ακούστε εδώ την σχετική τοποθέτηση που έχει κάνει ο Κ. Γουρνάς στην ραδιοφωνική εκπομπή «Με χωρίς πατρίδα», ενώ έχει διατυπώσει τις θέσεις του σχετικά με την «αποκήρυξη» που του ζητάει το κράτος:

«Από τη μεριά μου εξακολουθώ να είμαι σαφής. Δεν αποκηρύσσω τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, δεν αποκηρύσσω την πολιτική μου ιστορία, τους αγώνες που έδωσα από τη μεριά των καταπιεσμένων για την ανατροπή αυτού του πανθομολογούμενα άδικου και βάρβαρου καθεστώτος. Με την αδιαμφισβήτητη ιστορική γνώση πως δεν υπάρχει άλλος δρόμος για την οικοδόμηση μιας κοινωνίας ισότητας και δικαιοσύνης, παρά αυτός της κοινωνικής επανάστασης, συνεχίζω τον αγώνα μου για την κατάργηση του καθεστώτος εξαίρεσης που ορθώνεται απέναντι στους πολιτικούς κρατούμενους»..


http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/06/blog-post_63.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου