Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Και .. κλάμα τα φασιστοειδή ...

Μετά τα στοιχεία που κατέθεσε η πολιτική αγωγή στην σημερινή δίκη στην οποία λογοδότησαν τα φασιστοειδή που ξυλοκόπησαν τον δήμαρχο δικαιοσύνης για την έδρα του δικαστηρίου ήταν μονόδρομος στο να δεχθεί ότι η επίθεση σε βάρος του Μπουτάτη ήταν σχεδιασμένη και οργανωμένη. Ετσι δεν αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό στους δράστες και τους καταδίκασε σε ποινές φυλάκισης από 14 έως 21 μηνών.


Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ιστοσελίδα.vice  πρώτος στο δικαστήριο κατέθεσε ο Γ. Μπουτάρης: «Με έβριζαν διάφορα άτομα από πολλά σημεία. Με φώναζαν "Παλιόπουστα", "Τουρκόφιλε" κ.α. Κάποιος έδωσε σύνθημα με τα χέρια του και τότε ο κλοιός στένεψε γύρω μου. Άρχισα να τρώω κλωτσιές και αντικείμενα. Με έριξαν κάτω, εκεί τρόμαξα. Με χτυπούσαν σε όλο μου το σώμα. Ήταν αγριεμένοι», είπε ο δήμαρχος.
Ο ίδιος αναγνώρισε τους τρεις συλληφθέντες, που βρίσκονται στο εδώλιο: «Ο πρώτος μου έδωσε μια κλωτσιά στην κοιλιά. Φίλος μου, που γνωρίζει πολεμικές τέχνες, μου είπε ότι αν την έτρωγα κανονικά, θα μου έκανε την κοιλιά κομμάτια. Είδα, επίσης, τους άλλους δύο να με χτυπούν», πρόσθεσε.

Από την ίδια πηγή πληροφορούμαστε ότι η πολιτική αγωγή ισχυρίστηκε στην δίκη ότι «Οι δράστες της επίθεσης στον Γιάννη Μπουτάρη δεν ήταν περαστικοί ή αγανακτισμένοι πολίτες, που τον είδαν τυχαία και τον χτύπησαν» ενώ κατέθεσε φωτογραφίες στις οποίες εμφανίζονται οι  κατηγορούμενοι, για την επίθεση στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης να συμμετέχουν σε παλιότερες συγκεντρώσεις και επεισόδια ακροδεξιών.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η στάση που κράτησαν στο δικαστήριο οι τραμπούκοι, χαρακτιριστικό δείγμα των θρασύδειλων φασιστοειδών:


http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2018/05/blog-post_484.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου