Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Πόλα Ρούπα: Παραμορφώθηκε το νόημα της συνέντευξής μου από τους επιτελείς της Ελευθερίας του Τύπου

Πόλα Ρούπα: Παραμορφώθηκε το νόημα της συνέντευξής μου από τους επιτελείς της Ελευθερίας του Τύπου

Ανακοίνωση της Πόλας Ρούπα για τον τρόπο παρουσίασης της συνέντευξης που παραχώρησε στην εφημερίδα «Ελευθερία του Τύπου».

Παρατίθεται αυτούσια όπως εστάλη στο email του zougla.gr:




Τη Πέμπτη 16/3 μέσω του συνηγόρου μου, μου ζητήθηκε να δώσω συνέντευξη στην εφημερίδα (Ελευθερία του Τύπου) από τη δημοσιογράφο Γιάννα Παπαδάκου.

Τα ζητήματα που μου έθεσε ήταν να τοποθετηθώ σε κεντρικά πολιτικά θέματα που αφορούν την άνοδο των ακροδεξιών κομμάτων στην Ευρώπη καθώς και για το θέμα της αξιολόγησης της ελληνικής οικονομίας από τους θεσμούς και τα νέα μέτρα που συζητιούνται. Επιπλέον μου ζητήθηκε να μιλήσω για το σχέδιο δολοφονίας μου από το κράτος στη φυλακή, για το δικαστήριο που αφορούσε την επιμέλεια του παιδιού μας, καθώς και για τον αστυνομικό που επιχείρησε να δολοφονήσει τον Νικο Μαζιώτη στο Μοναστηράκι και τη περασμένη εβδομάδα δολοφόνησε τον ταξιτζή στη Καστοριά.
Δέχτηκα να δώσω τη συνέντευξη με τη συγκεκριμένη θεματολογία.

Την επόμενη επικοινώνησα με τη δημοσιογράφο για να της παραχωρήσω τηλεφωνικά τη συνέντευξη. Τότε μου ζήτησε εκπρόθεσμα να της σχολιάσω το γεγονός της αποστολής του δέματος με πυρίτιδα στον Σόιμπλε.

Αρχικά αρνήθηκα τελικά δέχτηκα να προσθέσω ένα σύντομο σχόλιο στο τέλος της συνέντευξης. Ενώ τα πολιτικά ζητούμενα της συνέντευξης ήταν άλλα και ενώ εγώ για αυτά τα πολιτικά ζητήματα δέχτηκα να μιλήσω – πράγμα που κάνω για πρώτη φορά από τη μέρα της σύλληψης μου και ενώ είχα αρκετές άλλες προτάσεις για συνεντεύξεις – ο σύντομος αυτός ο σχολιασμός αφού παρερμηνεύθηκε και παραμορφώθηκε το νόημα του φτάνοντας σε σημείο να γίνει χρήση εχθρικών προς εμένα και τη πολιτική μου θέση όρων για τον προσδιορισμό των μέσων που έγιναν οι συγκεκριμένες ενέργειες – προφανώς και η σύνταξη της εφημερίδας είχε τους λόγους της για αυτό – στο δικό τους πολιτικό συμπέρασμα που οι ίδιοι αρχισυντάκτες έβγαλαν από όσα είπα, έδωσαν και κεντρικό χαρακτήρα. Τόσο κεντρικό μάλιστα που έγινε κεντρικός τίτλος και στην ίδια την συνέντευξη αλλά και στο εξώφυλλο της εφημερίδας.

Ο οποιοσδήποτε διαβάζοντας την συνέντευξη μπορεί να καταλάβει ότι τα πολιτικά ζητούμενα αυτής είναι άλλα. Όπως και ότι ο τίτλος όχι μόνο δεν αφορά αυτά που είπα για το ζήτημα αλλά είναι εντελώς εκτός θέματος.

Το σχόλιο μου πάνω στο ζήτημα επ’ αφορμής και όχι επί της ουσίας του γεγονότος αφορούσε και στην ουσία δεν ήταν παρά μια επανάληψη κεντρικών θέσεων του Ε.Α.

Αλλού έχω μιλήσει αναλυτικά για ζητήματα ένοπλου αγώνα και στρατηγικής. Πάντως σε μια συνέντευξη τέτοιου είδους και σε τέτοιο μέσο δε θα το έκανα, όμως η έκταση που δόθηκε και τα (πολιτικά συμπεράσματα) που έβγαλε η σύνταξη της εφημερίδας δε με αφορούν. Και να επισημάνω ότι κάτω από οποιοδήποτε τίτλο που θα αφορούσε σε ενέργεια οποιασδήποτε άλλης οργάνωσης εγώ συνέντευξη δε θα έδινα.

Κλείνοντας να πω πως αξία πολιτικής χρήσης και σκοπιμοτήτων από κανένα δεν έγινα ποτέ ούτε θα επιτρέψω να γίνω.

Πόλα Ρούπα
μέλος του Επαναστατικού Αγώνα


http://www.zougla.gr/greece/article/pola-roupa-paramorfo8ike-to-noima-tis-sinentefksis-mou-apo-tous-epitelis-tis-elef8erias-tou-tipou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου