Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Αχ βρε και... τιρλαντά τιρλάνταντα...τάρατιρλάντατα!!!



Μεγάλες στιγμές ζούμε στη μικρή μας δημοκρατική χώρα!Η νέα ημέρα με δηλώσεις, κρίσεις, επικρίσεις, σενάρια εκλογικά και μη, θα είναι πλούσια σε σχόλια και όπως πάντα κενή περιεχομένου.

Εγώ πάντως ξύπνησα σε μια συνταγματική νέα Ελλάδα, όπου το ΣτΕ με έκανε να νιώσω προστατευμένο μέλος αυτής της κοινωνίας.
Το ΣτΕ τηρεί το σύνταγμα και επιβάλλει τη νομιμότητα, ως εκ τούτου και με δεδομένο ότι το δικαίωμα στην εργασία είναι συνταγματικό δικαίωμα του κάθε Έλληνα πολίτη- με συγκεκριμένα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα-το δικαίωμα στην υγεία, την παιδεία είναι επίσης συνταγματικό αναφαίρετο δικαίωμα μας, ζητώ από τους αδέκαστους δικαστές του ΣτΕ να ξαναδούν την απόφαση τους, που αφορά στην συνταγματικότητα των μνημονίων.
Αυτήν την απόφαση,που οι ίδιοι σκεπτόμενοι κάνα μισάωρο ελαφριά τη καρδία εξέδωσαν, επικαλούμενοι λόγους δημοσίου συμφέροντος και που απέκλεισε από το δικαίωμα στην εργασία 2.500.000 και πλέον Έλληνες πολίτες.
Ζητώ και απαιτώ να γίνει σεβαστό το δικαίωμα μου στην εργασία, που από το 2011 και λόγω συνταγματικών μνημονίων μου έχει αφαιρεθεί.
Ζητώ την άμεση σύγκλιση του ΣτΕ, γιατί έτσι μου αρέσει και απαιτώ να κριθούν όλοι οι νόμοι που πέρασαν οι κυβερνήσεις από το 2009 μέχρι σήμερα και αφορούν στην εργασία, την μείωση μισθών, τις ομαδικές απολύσεις, το κλείσιμο νοσοκομείων και σχολείων, τη μείωση συντάξεων, τον ΕΝΦΙΑ, αντισυνταγματικοί και ως εκ τούτου άκυροι.
Και επειδή δεν ανήκω σε καμία διαπλοκή, ζητώ κατεπειγόντως νομικό, γιατί ως απλός πολίτης της Συνταγματικής Δημοκρατικής μας χώρας δεν έχω καμία τύχη.
Ο νομικός να είναι έμπειρος, να γνωρίζει τα κόλπα, να έχει καλή σχέση με τους μεγάλους συνταγματολόγους αυτής της έννομης χώρας, να έχει πάντα ασφαλείς πληροφορίες εκ των έσω ίσως και σχέση ανάρμοστη ή μη- σκασίλα μου δικαίωμα του είναι, σε ελεύθερη συνταγματική χώρα ζούμε- ιδιαίτερα καλή σχέση με τα ΜΜΕ , να έχει τραπεζώσει πρώην και νυν κυβερνητικούς αξιωματούχους ή έστω πανελίστες πολιτικούς, θερμή σχέση με κατασκευαστικές, κατασκευαστές γεφυροποιούς και λοιπούς διαπλεκόμενους καιμη(όλοι μέσα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο).
Τέλος ο νομικός ΜΟΥ να είναι καλής εμφάνισης, με άριστη γνώση της κινεζικής και γερμανικής γλώσσας, απόφοιτος Χάρβαρντ και με διδακτορικό όχι ότι κι ότι. Να είναι υπεράνω χρημάτων, να είναι λάτρης του κεεεμπάπ και οπαδός της Εθνικής μας ομαδάρας ποδοσφαίρου.
Αποκλείονται οι παναθηναϊκοί, ολυμπιακοί και παοκτσίδες, με τους αρειανούς δεν έχω θέμα,και εσκεμμένα κλείνω με αυτό για να σας μείνει(παλιά καραβάνα)... απαραίτητη προϋπόθεση  να ακολουθεί την ομάδα των Αγίων πιστά και φανατικά σε κάθε εντός εκτός και επί τα αυτά παιχνίδι και να συμμετέχει στα συνθήματα της μεγάλης ομάδας της πόλης των Αγίων. ΑΑΑΑγιιιιοοιιιι...δις ...πάμε δυνατά!!!


http://logiakaiskepseis.blogspot.gr/2016/10/blog-post_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου