Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Στάση εργασίας των νοσοκομειακών γιατρών



Οι νοσοκομειακοί γιατροί, διαμαρτυρόμενοι για τις περικοπές της τάξης του 8% στους μισθούς τους, κήρυξαν στάση εργασίας από τις 11.00 σήμερα το πρωί, μέχρι τη λήξη του ωραρίου τους στις μονάδες υγείας όλης της χώρας.

Παράλληλα, η Εκτελεστική Γραμματεία της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) θα πραγματοποιήσει στις 11.30 πμ διάβημα διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Οικονομικών, στο Σύνταγμα

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου