Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ




08/09/2012, 11:00 
Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 8 Σεπτέμβρη. Το πρόγραμμα είναι το ακόλουθο :




11:00 - Θα συναντηθεί με σωματεία και εκπροσώπους εργαζομένων, από εργασιακούς χώρους που βρίσκονται στην αιχμή της επίθεσης της κυβέρνησης, στο Κέντρο Πολιτισμού "Χρήστος Τσακίρης" στη Σταυρούπολη.



18:00 - Θα συμμετάσχει στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ, στην πλατεία Αριστοτέλους.



21:30 - Θα μιλήσει στο Φεστιβάλ ΚΝΕ - Οδηγητή στη Θεσσαλονίκη.


http://www.kke.gr/component/option,com_events/Itemid,315/agid,645/day,08/month,0 9/task,view_detail/year,2012/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου