08/09/2012, 11:00
Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 8 Σεπτέμβρη. Το πρόγραμμα είναι το ακόλουθο :
11:00 - Θα συναντηθεί με σωματεία και εκπροσώπους εργαζομένων, από εργασιακούς χώρους που βρίσκονται στην αιχμή της επίθεσης της κυβέρνησης, στο Κέντρο Πολιτισμού "Χρήστος Τσακίρης" στη Σταυρούπολη.
18:00 - Θα συμμετάσχει στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ, στην πλατεία Αριστοτέλους.
21:30 - Θα μιλήσει στο Φεστιβάλ ΚΝΕ - Οδηγητή στη Θεσσαλονίκη.
http://www.kke.gr/component/option,com_events/Itemid,315/agid,645/day,08/month,0 9/task,view_detail/year,2012/
11:00 - Θα συναντηθεί με σωματεία και εκπροσώπους εργαζομένων, από εργασιακούς χώρους που βρίσκονται στην αιχμή της επίθεσης της κυβέρνησης, στο Κέντρο Πολιτισμού "Χρήστος Τσακίρης" στη Σταυρούπολη.
18:00 - Θα συμμετάσχει στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ, στην πλατεία Αριστοτέλους.
21:30 - Θα μιλήσει στο Φεστιβάλ ΚΝΕ - Οδηγητή στη Θεσσαλονίκη.
http://www.kke.gr/component/option,com_events/Itemid,315/agid,645/day,08/month,0 9/task,view_detail/year,2012/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου