Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Νέο Λογότυπο παΣΟΚ



Μπράβο!! επιτέλους ένα λογότυπο που αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την πολιτική που ακολουθεί το κίνημα τόσα χρόνια... με το δισκοπρίονο παίρνουν κεφάλια.... του λαού δυστυχώς και όχι των δικών τους...

http://www.zougla.gr/blog/article/594368


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου