......................................Η Αριστερά στην 3η χιλιετία μόνο ως δύναμη ηθικής ανατροπής μπορεί να υπάρξει!
Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012
Νέο Λογότυπο παΣΟΚ
Μπράβο!! επιτέλους ένα λογότυπο που αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την πολιτική που ακολουθεί το κίνημα τόσα χρόνια... με το δισκοπρίονο παίρνουν κεφάλια.... του λαού δυστυχώς και όχι των δικών τους... http://www.zougla.gr/blog/article/594368
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου