Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Αυτοκτόνησε στο σπίτι του αφεντικού της



Μία 50χρονη Βουλγάρα έδωσε τέλος στη ζωή της το πρωί της Τρίτης στην περιοχή των ΤΕΙ της Πάτρας.

Η γυναίκα βρέθηκε απαγχονισμένη έχοντας κρεμαστεί από την... μπαλκονόπορτα του σπιτιού, το οποίο ανήκει σε ηλικιωμένο που η ίδια πρόσεχε.



Στην περιοχή (οδό Καλαβρύτων) βρίσκονται ήδη άνδρες της Ασφάλειας Πάτρας και αναμένεται η άφιξη ιατροδικαστή.

Πηγή: patrastimes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου