Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ένταση στη συγκέντρωση των συνταξιούχων



Συγκέντρωση στο Υπουργείο Υγείας πραγματοποίησαν συνταξιούχοι, διαμαρτυρόμενοι για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με τα φάρμακα.







Η συγκέντρωση οργανώθηκε από την Ομοσπονδία Συνταξιούχων Ελλάδας. Ένταση δημιουργήθηκε κατά την «εισβολή» 200 συνταξιούχων, στο κτίριο του υπουργείου Υγείας.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου