Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Περρής - Χριστουλας και αλλες 2.000 αυτοκτονίες και αυτοι τον χαβα τους




Ο 60χρονος αυτόχειρας Αντώνης Περρής που πριν από λίγες ώρες πήρε την απόφαση να δώσει τέλος στη ζωή του πηδώντας στο κενό από τον 5ο όροφο της πολυκατοικίας του ενώ δευτερόλεπτα νωρίτερα είχε σπρώξει στο κενό και την 90χρονη μητέρα του, είχε γνωστοποιήσει την πρόθεση του να τερματίσει τη ζωή τους χτες το βράδυ, αφού όπως έγραφε «Δεν έχω καμμία λύση μπρος μου. Περιουσία αρκετή αλλά ρευστό καθόλου, οπότε χωρίς φαγητό τι γίνεται ? Μήπως ξέρει κανείς καμμία λύση;»


«Λέγομαι Αντώνιος Περρής. Εδώ και 20 χρόνια φροντίζω την 90 χρονών Μητἐρα μου(την γεροντοκομώ). Τώρα τα 3- 4 χρόνια έχει πάθει Αλτζχάϊμερ και τελευταία την πιάνουν και κρίσεις σχιζοφρένειας και έχει κι᾽ άλλα προβλήματα υγείας, Και τα γηροκομεία δεν δέχονται τὀσο επιβαρυμένους ασθενείς.

Το πρὀβλημα είναι ότι δεν είχα προβλέψει να έχω αρκετό ρευστό στο λογαριασμό μου, διότι έπιασε ξαφνικά η οικονομική κρίση. Παρόλο που έχω αρκετή περιουσία, και τα πουλώ όλα όσο όσο τόσο καιρό, έχω μείνει χωρίς ρευστό(χρήματα) και δέν έχουμε πια να φάμε, κι´η πιστωτική μου κάρτα με 22% επιτόκιο γεμάτη κι´ας δανείζονται με 1%, κι´άλλα έξοδα που τρέχουν. Ζω πια συνέχεια μιά ζωή δράμα.

2) Τώρα τελευταία δυστυχώς έχω νέα σοβαρότατα δικά μου προβλήματα υγείας.

Δεν έχω καμμία λύση μπρος μου. Περιουσία αρκετή αλλά ρευστό καθόλου, οπότε χωρίς φαγητό τι γίνεται ? Μήπως ξέρει κανείς καμμία λύση;

Ισχυροί της γης γιά την οικονομική κρίση που δημιουργήσατε θέλετε κρέμασμα και σας είναι λίγο».

Δημήτρης Χριστούλας "Δεν αυτοκτονώ, με σκοτώνουν"











http://www.zougla.gr/blog/article/538962




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου