Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

H απάντηση του αρτοποιού Α. Χρήστου



Σε μία ανθρώπινη αντίδραση και άκρως φυσιολογική, ο αρτοποιός Ανδρέας Χρήστου έστειλε σημείωμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας της zougla.gr, απαντώντας στο δημοσίευμα: «Το διπλό πρόσωπο του Καιάδα», που αναρτήθηκε την Τρίτη 29 Μαΐου στην εφημερίδα μας.


Ο κ. Χρήστου διαχωρίζει τη θέση του από τις κόρες του, καθώς όπως αναφέρει «δεν μπορεί να ελέγξει τις επιλογές τους» και με ήρεμο τόνο κάνει μια αναδρομή στην πορεία του.

Ακολουθεί αυτούσιο το μήνυμα:

«Εκεί που ψηφίζω δεν βγάζει ψήφο η Xρυσή Aυγή (Αναβρυτό Θεσπρωτίας). Το τι κάνουν οι συγγενείς μου και ειδικά οι κόρες μου δεν μπορώ να το ελέγξω, ούτε να το επιβάλω. Συγγνώμη για τα βρισίδια στον νεαρό, αλλά δεν τελείωνε την κουβέντα. Δεν είμαι και στα καλύτερά μου. Οι κόρες μου είναι ετερόρρυθμες στην επιχείρηση.

Με πήραν αυτοί που με ξέρουν και γέλασαν μετά την εκπομπή, γιατί ξέρουν πως ήμουν στο πολυτεχνείο, ο τελευταίος που κράταγε τη σημαία πριν μπει το τανκς στην Καισαριανή, στον στρατό ανεπιθύμητος, τελευταία στο επιμελητήριο με συγκεκριμένη παράταξη, ρωτήστε τα μέλη της προηγούμενης διοίκησης του ΒΕΑ. Η γυναίκα μου έχει καρκίνο. Μη μας θάβετε, περνάμε τον δικό μας Γολγοθά».

ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου