Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Όχι, εγώ δεν είμαι Έλληνας Εβραίος! Είμαι Έλληνας Άθεος, δηλαδή, Άνθρωπος!



Με προσβάλλουν … Με προσβάλλουν βάναυσα όλοι όσοι δηλώνουν Έλληνες Εβραίοι για να δείξουν την αντίθεσ ή τους στη Χ.Α. Με προσβάλλουν βάναυσα γιατί ανάμεσα στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη διαλέγουν τη Χάρυβδη και απαιτούν ύπουλα και εκβιαστικά, σε δεύτερο πλάνο, μέσα από το αντιθετικό ζεύγμα Χ.Α./Έλλ ηνες Εβραίοι να συνταυτιστώ μαζί τους.
Ε, λοιπόν, όχι! Ο εχθρός του εχθρού μου δεν είναι φίλος μου! Και ο μαύρος και ο άσπρος σκύλος την ίδια δουλειά κάνουν – σκύλοι είναι και οι δύο!
Πού είναι οι Έλληνες Εβραίοι όταν καταπιέζετε ο λαός της Παλαιστίνης;
Που είναι οι Έλληνες Εβραίοι όταν Υπουργός του Ισραήλ δηλώνει ότι οι Βορειο-αφρικανοί λαθρομετανάστες πρέπει να κλειστούν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης για να μην αλλοιωθεί η εβραϊκή ταυτότητα του Ισραήλ; Δηλαδή, όταν λέει τα ίδια ακριβώς που λένε οι Χρυσαυγουλίτες και οι σπόνσορές τους Πασόκοι Υπουργοί των ΜΥΣΤΙΚΩΝ διαδρομών;
Ναι, είμαι μαζί με κάθε άνθρωπο, με κάθε διαφορετικότητα που δέχεται την όποια επίθεση των Χρυσαυγουλιτών. Συνταυτίζομαι ηθικά όμως μόνο με αυτούς που πέταξαν την εθνική
και θρησκευτική ταυτότητά τους για την ταυτότητα άνθρωπος!
Συνταυτίζομαι ηθικά, όμως, μόνο με εκείνους τους Εβραίους του Ισραήλ και της διασποράς που στάθηκαν δίπλα στον Παλαιστινιακό λαό!
Οι υπόλοιποι ας σωπαίνουν…Προκαλούν!!!
Άλλωστε, οι θρησκείες δεν βαρύνονται με τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ιστορία της ανθρωπότητας;


Σ. Καστριώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου