Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Συλλαλητήριο των Χαλυβουργών αύριο Σάββατο στην Αθήνα


16 Δεκεμβρίου 2011

Από Ριζοσπάστη


  • Παναττική συγκέντρωση στην Ομόνοια στις 11 π.μ.
  • Κάλεσμα του ΠΑΜΕ στο λαό της Αττικής για καθολική συμμετοχή στο συλλαλητήριο
Οι απεργοί χαλυβουργοί, μετά από 46 ημέρες απεργίας και την αμέριστη ταξική αλληλεγγύη στον αγώνα τους, έστειλαν και χτες με την απόφαση της γενικής τους συνέλευσης μήνυμα στην εργοδοσία για συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα τους. Πρώτος σταθμός, το αυριανό παναττικό συλλαλητήριο που οργανώνει το σωματείο, στις 11 π.μ. στην Ομόνοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου