Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ...ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ...

Παρασκευή, Δεκέμβριος 16, 201
Τραγωδία στο κέντρο της Αθήνας με μία γυναίκα να πραγματοποιεί βουτιά θανάτου από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας. Σοκαρισμένοι περαστικοί είδαν το πτώμα της άτυχης γυναίκας να βρίσκεται στο δρόμο, καθώς λίγα λεπτά νωρίτερα, είχε πηδήξει από το μπαλκόνι πολυκατοικίας στην οδό Μάρνη 22.


Στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και κλιμάκιο της αστυνομίας που διενεργεί αυτή την ώρα προανάκριση για το τραγικό περιστατικό. iefimerida.gr

ΠΡΕΖΑ TV
16-12-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου