Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Σκυλοκαβγάδες...


'Αρχισαν τα γαβγίσματα...
Δείχνουν τα δόντια τους...Προειδοποιούν/απειλούν.
Το πρασινοσκυλολόϊ ετοιμάζεται να αλληλοκατασπαραχθεί.
Υποψήφιοι πρόεδροι, υποψήφιοι πρωθυπουργοί, μόνοι και με τους
οικείους λαγούς...φκιάχνουν κλίμα...

...ποιός είναι ο καταλληλότερος...ο πιο πρόθυμος...ο αγαπη-
μένος των "αγορών", τραπεζών, "εταίρων", κεφαλαιοκρα-
τών και καναλαρχών...
...ποιός θα προσφέρει περισσότερα...ποιός θα σφάξει γρηγο-
ρότερα και αποτελεσματικότερα...
...ποιός ΔΕΝ έχει ευθύνες...ποιός έχει τις λιγότερες

Βγαίνει ο χοντροΠροδότης Βενιζέλος και κατηγορεί αμέσως
και σαφώς τους Γιωργάκηδες (Παπαντρέα+Π''κων/νου)
για τον 'Ολεθρο που σκόρπισαν...για τις προτάσεις του, που
δεν εισακούστηκαν...
...λες και τον υποχρεώσαμε εμείς να σκύψει το κεφάλι και να
αποδεχθεί μιά καταστροφική πολιτική...λες και από τη στιγμή
που ανέλαβε ο ίδιος δεν φρόντισε παρά να συνεχίσει την ίδια
πολιτική Βαρβαρότητας και Υποταγής...λες και δεν είχε την ευ-
καιρία να εφαρμόσει τις "φιλολαϊκές ιδέες"  του.
Βγαίνει ο Εντιμότατος Ραγκούσης (Mega, σήμερα πρωί) και κάνει
την "προσωπική" εκτίμηση πως θα ληφθούν νέα σκληρά μέτρα
πιθανόν μέσα στο Γενάρη, καλώντας τον Βενιζέλο να...εξηγήσει
 "γιατί" θα παρθούν αυτά τα νέα μέτρα...αποφεύγει,όμως,να
καταδικάσει τους Μονόδρομους που υπεραμύνονταν πάντα και
που οδήγησαν στην "απόλυτη εξάντληση της φοροδοτικής ικα-
νότητας των Ελλήνων και σε τεράστια 'Υφεση",όπως ακριβώς
υπογράμμισε...και το σημαντικώτερο...δεν "διευκρινίζει" εάν
θα αποδεχθεί ή θα καταδικάσει ένα νέο πακέτο συνέχισης της
Βαρβαρότητας.
Υπεραμύνεται της Απογραφής που έκανε στο Δημόσιο, που μό-
λις προχτές οι Βενιζέλος και Ρέππας χαρακτήρισαν "μαϊμού" 
στο υπουργικό συμβούλιο, απουσία μάλιστα Ραγκούση...δεν 
εξηγεί, όμως, αν δίκαια ή άδικα και "γιατί" λιθοβολείται από τα
συντρόφια του στο κόμμα και συναδέλφους του στην κυβέρνη-
ση "σωτηρίας"...

Δεν γνωρίζω αν,τελικά, τα σκυλιά και οι λαγοί τους θα αλληλο-
κατασπαραχθούν ή θα μαντρωθούν ΟΛΑ μαζί και οικειοθελώς
υπό κάποιο Αφεντικό που θα τους εξασφαλίζει...καρέκλες και
καριέρες...αρπαχτές και Ατιμωρησίες...
Ξέρω,όμως, πως τα Δεινά που έφεραν...η πολιτική Εξαθλίωσης
και Υποταγής που εφαρμόζουν...εγκρίθηκαν από ΟΛΟΥΣ τους
και πως η ευθύνη είναι Συλλογική...

Όπως ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ θάναι και η ΤΙΜΩΡΙΑ που τους περιμένει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου