Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Συνεχίζουν την επίσχεση εργασίας οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ



Συνεχίζουν και την επόμενη εβδομάδα τις κινητοποιήσεις τους οι γιατροί με άρση της πίστωσης προς τον ΕΟΠΥΥ, που σημαίνει πως οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους τις ιατρικές επισκέψεις.

Σε ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος της Αθήνας καλεί τα μέλη του σε νέα πενθήμερη επίσχεση εργασίας στον ΕΟΠΥΥ από τη Δευτέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου