Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Γιόρτασαν με κόλλυβα την επέτειο του ΠΑΣΟΚ



Φανατικοί υποστηρικτές του ΠΑΣΟΚ έκοψαν τούρτα για τα 38 χρόνια του κόμματος και οι φίλοι τους για να τους πειράξουν… έφτιαξαν κόλλυβα!


Σύμφωνα με το agriniopress, το περιστατικό είναι πραγματικό και οι φωτογραφίες αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα.

Έτσι, την ώρα της κοπής της τούρτας, εμφανίστηκαν στον ίδιο χώρο με... κόλλυβα. Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται, λένε άνθρωποι που ήταν παρόντες στο ξεκαρδιστικό περιστατικό. Τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν και τελικά οι καλεσμένοι είχαν δύο επιλογές...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου