......................................Η Αριστερά στην 3η χιλιετία μόνο ως δύναμη ηθικής ανατροπής μπορεί να υπάρξει!
Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012
Ο κυνικός ραγιαδισμός μιας παραπαίουσας ολιγαρχίας
Η προγραφή της χώρας
Οι ψιλικατζήδες της συνταγής θανάτου
Και μόνο ως μαύρο χιούμορ μπορεί να εκληφθεί τόσο η αγωνιώδης αναζήτηση των περίφημων «ισοδυνάμων»,που καταλήγουν να ανεβάζουν διαρκώς κατά… δισ. κι άλλα δισ. το συνολικό φόρο αίματος (το «θα πληρώσουμε στο ακέραιο» του Σαμαρά), όσο και το μεγάλο «λογοτεχνικό» ταλέντο των κυβερνητικών εταίρων (εδώ μετέχει κι ο Α. Μανιτάκης εκ της ΔΗΜΑΡ): όχι εφεδρεία, αλλά… διαθεσιμότητα!
Και βεβαίως ο ίδιος το έχει φορέσει ήδη το προβλέψιμο κουστούμι και στις εντός και στις εκτός «εμφανίσεις». Απειλεί με ανεξέλεγκτη χρεοκοπία και δραχμή, ούτε καν ψελλίζει την καταδικαστική επιμήκυνση, ενώ σε ρόλο… Μητσοτάκη προσφέρει κατά λέξη γη και ύδωρ στους δυνάστες της χώρας. Και βέβαια τα κλασικά συνοδευτικά δακρύβρεχτα, θα «περάσω τα μέτρα με κάθε κόστος, ακόμη και με 151 στη Βουλή κι ας πέσω…».
Το αντίθετο, παγιδεύονται όλο και πιο ασφυκτικά στη συνενοχή του κοινοβουλευτικού πραξικοπήματος που λαμβάνει χώρα, όχι μόνο κόντρα στη λαϊκή πλειοψηφία, αλλά και στους ίδιους τους αποτυπωμένους κοινοβουλευτικούς συσχετισμούς της νωπής εκλογικής μάχης. Αλήθεια, ποια πολιτική εφαρμόζει σήμερα η κυβέρνηση και με ποια πλειοψηφία; Ενδεικτικά, χωρίς καν το νέο «πακέτο»: χαράτσια, μετενέργεια, ρατσιστικό πογκρόμ, υπογραφή της συμφωνίας του αίσχους με τη Siemens, ξεπούλημα της Αγροτικής. Κι η Βουλή φιμωμένη, ως ντεκόρ, εντελώς στο περιθώριο…
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου