Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Το δρόμο της απόλυσης δείχνει η ΕΕ ΕΔΣΝΑ στους συμβασιούχους



από την Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση 

Άλλα έλεγε ο Πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ για τους συμβασιούχους στο Περιφερειακό Συμβούλιο στις 3 Ιουλίου ... 


Η τρόικα του εξωτερικού και η τρόικα εσωτερικού   
θέλουν ιδιωτικοποίηση στη διαχείριση απορριμμάτων και  απολύσεις στους  ΟΤΑ. 
ΕΙΝΑΙ  ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΑ;;; 

Ολόκληρη η συζήτηση στο web tv ΕΣΔΚΝΑ 
Η συνεδρίαση του  Περιφερειακού Συμβουλίου εδώ  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου