Να πλημμυρίσουν οι δρόμοι από τους πολίτες την Τετάρτη θέλει ο Γιάννης Μανώλης. Τι έγραψε στο Twitter
Εάν δεν πλημμυρίσετε τους δρόμους την Τετάρτη, εν όψει της γενικής απεργίας, τότε θα είσαστε υπεύθυνοι για τα μέτρα, γράφει.
"Αν την τετάρτη δεν πλημυρίσουν οι δρόμοι, με εκατοντάδες χιλιάδες διαδηλωτές, τα μέτρα θα περάσουν και η ευθύνη θα είναι και δική μας!!!!!".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου