Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Σε επίσχεση εργασίας οι γιατροί του ΑΧΕΠΑ



Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν από αύριο οι γιατροί του ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, διεκδικώντας την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Το πρωί έκαναν κατάληψη στο γραφείο του διοικητή του νοσοκομείου.



Όπως υποστηρίζουν, δεν τους έχουν καταβληθεί εφημερίες από τον Μάρτιο και οι αμοιβές για τις εφημερίες των μηνών Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου καταβλήθηκαν μειωμένες κατά 30%. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της νοσοκομειακής επιτροπής γιατρών του ΑΧΕΠΑ, Θανάση Σούλη, το νοσοκομείο δυσλειτουργεί λόγω υποχρηματοδότησης και δημιουργείται ανασφάλεια στους ασθενείς, αφού, στο πλαίσιο των περικοπών, κλείνουν τμήματα εξαιτίας της έλλειψης υλικών και των χρεών του νοσοκομείου στις προμηθεύτριες εταιρείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου