Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Πατέρας Παστίτσιος και πατέρας κουτόχορτος



Λοιπόν, καμιά φορά αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν η βλακεία σε αυτή την χώρα ήταν φορολογητέα. ΕΛΕΟΣ! Εδώ η χώρα βουλιάζει και ξεπουλιέται, ο κόσμος ψυχορραγεί, η ανθρώπινη αξιοπρέπεια έχει εκμηδενιστεί και εμείς ασχολούμαστε με ένα βλαμμένο που έκανε σάτυρα του Πατέρα Παϊσιου με το όνομα "πατέρας παστίτσιος". ΟΚ. Υπάρχουν όρια, πρέπει να σεβόμαστε κάποια πράγματα και να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, συμφωνώ.
Αλλά η κακογουστιά και η πιθανή έλλειψη σεβασμού ή αν θέλεις και η ένδειξη περίεργου χιούμορ της μίας πλευράς και η υπερβολική αντίδραση της άλλης πλευράς, δεν μπορεί να είναι αντικείμενο ανάλυσης σε πρωινές ενημερωτικές εκπομπές με παρουσιαστές εν υστερία για το ότι γυρίζουμε στον σκοταδισμό και είμαστε ίδιοι με τους μουσουλμάνους που διαδηλώνουν...και οι κακοί χριστιανοί που μας πάνε πίσω στον μεσαίωνα και δεν αφήνουν την ελευθερία λόγου....βρε άντε και ....να μην πω (αν και έχω ελευθερία λόγου να πω)....αναρωτιέμαι όμως αν στολίσω την μάνα του Καμπουράκη ή του Λυριτζή και του Οικονόμου θα χτυπιούνται για το δικαίωμά μου να έχω ελευθερία λόγου;Και όποιος έκανε καταγγελία της ανοησίας του 27χρονου τόσο πολύ πια θίχτηκε, ή πιστεύει πως προσωπικότητες ανάλογες του Γέροντα Παϊσιου μπορούν να πάθουν κάτι από τις μπούρδες ή την σάτυρα κάποιου μπούλη που αμφιβάλλω αν καταλαβαίνει τι σημαίνει το "Πάτερ ημών". Λοιπόν, προτείνω να εορτάζεται επισήμως η ημέρα μνήμης του πατέρα Βλακέντιου και του πατέρα Κουτόχορτου και να επικηρυχθεί το παστίτσιο ως προιόν τρομοκρατικής ενέργειας με ή χωρίς μπεσαμέλ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου