Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Το ... ντοκουμέντο της αλητείας!


 
15/12/2011 09:59

Χριστούγεννα με Müll (σκουπίδια);

Τα έχουν πάρει στο κρανίο οι εργαζόμενοι του ΕΣΔΚΝΑ με τον υφυπουργό Εσωτερικών Πάρι Κουκουλόπουλο διότι ότι είπε... ξείπε.
Πριν από 15 ημέρες ακριβώς, είχε δεσμευθεί ενώπιον εκτελεστικών επιτροπών ΕΣΔΚΝΑ και ΠΕΔΑ καθώς και εκπροσώπων των εργαζομένων πως το αργότερο μέχρι την περασμένη Παρασκευή θα είχε εκδώσει την υπουργική απόφαση για το ΦοΣΔΑ...
ΦοΣΔΑ, που θα αντικαταστήσει τον ΕΣΔΚΝΑ, που θα μας «αφήσει χρόνους» στο τέλος του χρόνου, με βάση τον Κώδικα των Δήμων... θα διαλυθεί δηλαδή.
Ο «αυτοδιοικητικός» Πάρις, όμως, δεν το έκανε, και έτσι οι εργαζόμενοι του ΕΣΔΚΝΑ -που συνεδριάζουν εκτάκτως αυτήν την ώρα- δεν αποκλείεται να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις, όπερ...
...όπερ Χριστούγεννα με σκουπίδια, χριστουγεννιάτικα στολίδια από... τους κάδους!

πηγή. παρασκήνια - αυτοδιοίκηση.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου