Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Eξάρχεια, νέα συνάντηση για συγκρότηση Επιτροπής Ανέργων

νέα συνάντηση για συγκρότηση Επιτροπής Ανέργων [Δευτ.19/12, 7.30μμ]

Posted by Ηχώ των Εξαρχείων in Οργανώσεις
Οι άνεργοι παλεύουμε συλλογικά και με αξιοπρέπειακόντρα σε λογικές ατομικού βολέματος, κόντρα στην κατάθλιψη και την ηττοπάθεια.
Όλοι μαζί απαντάμε με αγωνιστική ενότητα και αλληλεγγύη, με αποφασιστικούς αγώνες και δυναμικές μορφές πάλης.
Νέα συνάντηση ανέργων του κλάδου στα γραφεία μας τη Δευτέρα 19/12, στις 19.30 για συγκρότηση Επιτροπής Ανέργων στο πλαίσιο του Συλλόγου.
Σε αυτή τη μάχη κανείς να μη μείνει μόνος!
Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου – Χάρτου Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου