Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Το γράμμα ενός αγράμματου φυλακισμένου στη γκόμενά του!!!





Πραγματικά απίστευτος ο τύπος….απέδωσε πλήρως με τη δική του “ιερογλυφική” γραφή αυτό που ήθελε!!!
Δείτε παρακάτω την επιστολή και τη μετάφρασή της!!!




Μετάφραση:
Μαργαρίτα…. ε Μαργαρίτα
'Ακουσα ότι τα βράδια βγαίνεις από το σπίτι και γαμ...
'Όταν βγω από τη φυλακή θα σου γαμ...ω το μ...νί που σε πέταγε
Σταύρος
BlogInGr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου