Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

«Γιατί όλοι συνάδελφοι είμαστε». Μπράβο!

Οι εργαζόμενοι στον ΑΘΗΝΑ 9.84 διοργανώνουν το πάρτι με τον τίτλο «… γιατί όλοι συνάδελφοι είμαστε», με σκοπό να συγκεντρωθούν χρήματα, τα οποία θα διατεθούν σε συναδέλφους τους που βάλλονται οικονομικά.
«Γιατί όλοι συνάδελφοι είμαστε»
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στην Πλάκα και συγκεκριμένα στο Café Plaka (Τριπόδων και Πλέσσα) την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου.

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου