16/12/2011 16:1
«Μάχη» σήμερα στα Δικαστήρια της οδού Ευελπίδων, όπου εκδικάζονταν η υπόθεση 295 συμβασιούχων που απασχολούνται στον ΟΝΑ του Δήμου Αθηναίων. Αρχικά για το πρώτο και μεγαλύτερο γκρουπ υπήρξε αναβολή μέχρι τις 23/05/2012, με διατήρηση προσωρινής διαταγής. Το δεύτερο γκρουπ πήρε αναβολή μέχρι τις 29/02/2012 με διατήρηση προσωρινής διαταγής.
Τα νέα δεν ήταν ευχάριστα για 28 συμβασιούχους (διμηνίτες), που το δικαστήριο τους ματαιώθηκε και ορίστηκε νέο για την Τετάρτη 8/2/2012, χωρίς διατήρηση προσωρινής διαταγής.
«Το κλίμα δεν είναι ευχάριστο, ούτε από το αποτέλεσμα του δεύτερου γκρουπ, πόσω μάλλον για τους 28 συναδέλφους μας που αποχώρησαν και ελπίζουμε να τους έχουμε γρήγορα κοντά μας στις 8/2/2012, και όλοι να φτάσουμε στην τελική δικαίωση, αν και τα πράγματα δυσκολεύουν καθημερινά!!!», σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους οι συμβασιούχοι του ΟΝΑ.
aytodioikisi.gr
Τα νέα δεν ήταν ευχάριστα για 28 συμβασιούχους (διμηνίτες), που το δικαστήριο τους ματαιώθηκε και ορίστηκε νέο για την Τετάρτη 8/2/2012, χωρίς διατήρηση προσωρινής διαταγής.
«Το κλίμα δεν είναι ευχάριστο, ούτε από το αποτέλεσμα του δεύτερου γκρουπ, πόσω μάλλον για τους 28 συναδέλφους μας που αποχώρησαν και ελπίζουμε να τους έχουμε γρήγορα κοντά μας στις 8/2/2012, και όλοι να φτάσουμε στην τελική δικαίωση, αν και τα πράγματα δυσκολεύουν καθημερινά!!!», σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους οι συμβασιούχοι του ΟΝΑ.
aytodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου