Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Προς τη σεβαστή αθλητική ηγεσία των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ

αθλητική
Νίκος Μάλλιαρης

Ξεφυλλίζοντας – όχι τα όνειρά μου, αλλά τη συνέντευξη του Γ.ΓΑθλητισμου  κ. Τζούλιου Συναδινού στο ΑΠΕ, έμεινα αποσβολωμένος από την περιγραφή όσων είδαν οι οφθαλμοί και άκουσαν τα αυτάκια του ιδίου και των παιδιών του, στον τελικό κυπέλλου Ελλάδας στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. Μεταξύ των άλλων διηγείται:
«…πήγα, με ιδιωτικό αυτοκίνητο συνοδευόμενος από τα παιδιά μου και δεν μπορούσα να πλησιάσω στο γήπεδο όταν έφτασα, γιατί έπεφτε ανελέητο ξύλο. Για μία ώρα έβλεπα από έξω τα γεγονότα στην πεζογέφυρα, όπου δεν υπήρχε φύλαξη, ούτε τα σχετικά κιγκλιδώματα που είχαν συμφωνηθεί. Ακολούθησα με το αυτοκίνητό μου το πούλμαν της ΑΕΚ που στάθμευσε κάτω από την εξέδρα των οπαδών του ΠΑΟΚ με τις πέτρες να πέφτουν βροχή, ενώ οι παίκτες του ΠΑΟΚ έφταναν με τα πόδια διότι το δικό τους λεωφορείο δεν μπορούσε να πλησιάσει…».
Ηταν τόσο περιγραφικός και κατατοπιστικός ο Γ.ΓΑ, που αγανάκτησα! Αμέσως ήρθε στο μυαλό μου η φράση του (πρωθυπουργού)Κωνσταντίνου Καραμανλή προς τον αρχηγό της ΚΥΠ μετά τη δολοφονία του βουλευτή της ΕΔΑ Γρηγόρη Λαμπράκη το 1963 στη Θεσσαλονίκη: «πολλά πράγματα έχουν γίνει εν αγνοία μου τον τελευταίο καιρό… Θέλω να μάθω, κύριε Νάτσινα, ποιός κυβερνά επιτέλους αυτό τον τόπο». 
Ο κ. Συναδινός δεν εξήγησε αν στο Βόλο χτύπησε το χέρι στο τραπέζι, όπως γράφηκε ότι έκανε το 1963 ο Καραμανλής. Διαβάζοντας όμως τη συνέχεια της συνέντευξης – ρεπορτάζ, μου λύθηκαν όλες οι απορίες.  Συνεχίζει περιγραφικότατα ο νυν Γ.ΓΑ:
«Μετά, αφού μπήκα στο γήπεδο, είδα τι γινόταν μέσα. Εκεί παρακολουθούσα τον έκπτωτο από τον αθλητισμό και την Δημοτική Αρχή, Μπέο, να έχει το γενικό πρόσταγμα σε όλη την διαδικασία. Ναι, έγινε ένα επεισόδιο, ανάμεσα σε εμένα, τον Υπουργό Περιβάλλοντος Σωκράτη Φάμελο και τους υπευθύνους της ΕΠΟ, επειδή αρνηθήκαμε να μας πλησιάσει ο έκπτωτος κ. Μπέος, που αλώνιζε στους χώρους διαπιστευμένων επισήμων. Φύγαμε και σταθήκαμε τουλάχιστον επί είκοσι λεπτά όρθιοι, στη σκάλα, ενώ εκείνος είχε καθίσει δίπλα στον κ. Αγοραστό, τον κ. Ζαγοράκη και τον κ. Σκίμπε, σα να μην έτρεχε τίποτα. Δεν ήταν απλά ανεκτός αλλά είχε το γενικό οργανωτικό πρόσταγμα. Μετά από φασαρία που κάναμε, μόλις έφυγε κατεβήκαμε».
Μετά τα όσα τράβηξε στο Βόλο ο δεύτερος τη τάξη πολιτικός για τον αθλητισμό και εκπρόσωπος της Κυβέρνησης στον τελικό του κυπέλλου, λύθηκε η απορία μου. Το ποδόσφαιρο σε αυτό τον τόπο, το κυβερνάει ο Μπέος.
Συμπληρωματικά: Οπως είχε γράψει ο Τύπος, ο Μπέος έλυνε και έδενε και κατά τη σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας προ πέντε ημερών στο ίδιο γήπεδο. Δεν το γνώριζε ο Γ.ΓΑ;  Α, πα, πα, παααα!  Κρίμα που δεν ήταν την Τετάρτη στη Λεωφόρο ν
α μας περιγράψει και τις δραματικές στιγμές στον διακοπέντα αγώνα του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ.
Ελπίζω ο Τζούλιος να μην υποβάλει παραίτηση και αναχωρήσει στα κρυφά για το Παρίσι.

http://www.iskra.gr/%CF%80%CF% 

1 σχόλιο:

  1. Ένα Αφιέρωμα για το "Πρώτη Φορά Αριστερά"! Για τον Αλέξη!


    Ψέματα, ψέματα, γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;
    ψέματα, ψέματα, γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;
    εγώ μια και σ’ αγάπησα το λόγο μου τον κράτησα
    και μ’ άλλη δεν περπάτησα
    εγώ μια και σ’ αγάπησα το λόγο μου τον κράτησα
    και μ’ άλλη δεν περπάτησα
    πω, πω, πω, ψέματα, ψέματα
    γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;;

    Έλεγες, έλεγες να μη σε διώξω και έκλαιγες
    έλεγες, έλεγες να μη σε διώξω και έκλαιγες
    βασίστηκα σε `σένανε δεν άκουγα κανένανε
    τι λέγανε για `σένανε
    βασίστηκα σε `σένανε δεν άκουγα κανένανε
    τι λέγανε για `σένανε
    πω, πω, πω, ψέματα, ψέματα
    γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;

    Σ’ έχασα, σ’ έχασα και όμως δε σε ξέχασα
    σ’ έχασα, σ’ έχασα και όμως δε σε ξέχασα
    συνήθεια μου έγινες ακόμα κι αν μου έφυγες
    μες στη καρδιά μου έμεινες
    συνήθεια μου έγινες ακόμα κι αν μου έφυγες
    μες στη καρδιά μου έμεινες
    πω, πω, πω, ψέματα, ψέματα
    γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;;;;;
    ψέματα, ψέματα, ψέματα!!!!!!!!!!!!!!!

    Γιατί Ρέ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή