Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Ο Παναγιώταρος έδειρε μετανάστη και του έκλεψε το κινητό Υπόθεση Χρυσή Αυγή



Ο χρυσαυγίτης βουλευτής, Ηλίας Παναγιώταρος, κατηγορείται και για ληστεία και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά συναυτουργία, εκτός από το λοιπό κατηγορητήριο για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής. Και τα δυο αδικήματα δικάζονται σε βαθμό κακουργήματος. 

Σύμφωνα με το Έθνος, η δικογραφία «αποκαλύφθηκε» όταν οι εφέτες ανακρίτριες ζήτησαν από τα Πρωτοδικεία τις επιμέρους υποθέσεις στις οποίες εμπλέκονται μέλη της Χρυσής Αυγής, οι οποίες θα συνεκτιμηθούν στο δικαστήριο. Πρόκειται για περιστατικό που σημειώθηκε το 2010 σε βάρος μετανάστη από το Μπαγκλαντές.
«Περί την ώρα 00.30 της 3/7/2010 και ενώ βρισκόμουν με έναν φίλο μου στην συμβολή των οδών Σαρρή και Κραναού, σταμάτησε το υπ' αριθμ. (σ.σ.: αναφέρει συγκεκριμένη πινακίδα, μάρκα και χρώμα αυτοκινήτου) μέσα στο οποίο επέβαιναν δύο άτομα πιθανόν Ελληνες και μου ρίξανε σπρέι στο χέρι. Θεώρησα ότι είναι νερό, όμως ξαφνικά το χέρι μου άρχισε να καίγεται», ανέφερε την ίδια μέρα στους αστυνομικούς του Α.Τ. Ακροπόλεως το θύμα της επίθεσης.
«Ακολούθησα με το μηχανάκι μου το εν λόγω όχημα και επί της οδού Ευριπίδου του είπα να σταματήσει. Τότε ο συνοδηγός με έσπρωξε χτυπώντας με στο πρόσωπο. Συνέχισα να το ακολουθώ και επί της πλατείας Κλαυθμώνος, το όχημα σταμάτησε. Από μέσα κατέβηκαν τα δύο άτομα, με χτυπήσανε με γροθιές και κλωτσιές στο πρόσωπό μου και στα πλευρά μου, μου σκίσανε την μπλούζα μου και μου πήρανε το κινητό μου τηλέφωνο μάρκας μπλάκμπερι και το πορτοφόλι μου το οποίο περιείχε 450 ευρώ. Στη συνέχεια μπήκαν στο όχημα και έφυγαν», καταλήγει ο μετανάστης, ο οποίος ζήτησε να εξεταστεί από ιατροδικαστή, που διαπίστωσε -μεταξύ άλλων- αμυχές στο πρόσθιο δεξιό κάτω ημιθωράκιο και στην αριστερή άνω περιμασχαλιαία χώρα.
Τον Μάρτιο του 2012 αστυνομικός του Α.Τ. Ακρόπολης κατέθεσε ότι: «Σε μένα ανέθεσε η υπηρεσία μου να βρω τα στοιχεία του ιδιοκτήτη... Κατά την πληκτρολόγηση στην εφαρμογή SHENGEN της υπηρεσίας μας διαπίστωσα ότι ο ιδιοκτήτης του ανωτέρου οχήματος είναι ο Παναγιώταρος Ηλίας (σ.σ. παραθέτει τα πλήρη στοιχεία του)».
Τις κατηγορίες αρνείται ο χρυσαυγίτης βουλευτής, που ισχυρίζεται ότι εκείνη την ημέρα βρισκόταν στις Σπέτσες όπου «έλαβε χώρα ο αρραβώνας μου σε γνωστό ξενοδοχειακό συγκρότημα του νησιού».
http://tvxs.gr/news/ellada/o-panagiotaros-edeire-metanasti-kai-toy-eklepse-kinito

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου