Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Το μάρκετιγκ θα μας πει πως και ποτέ θα το κάνουμε;

Της Ε.Χ

Βγήκα μια βόλτα στα μαγαζιά το απόγευμα να πάρω δυο δωράκια για το καλό, ένεκα των ημερών. Γενικά σπάνια βγαίνω για ψώνια μιας και η διαδικασία μου είναι τελείως βαρετή και χρονοβόρα.

Χαζεύοντας λοιπόν στις διάφορες βιτρίνες με τον χριστουγεννιάτικο στολισμό και τα λαμπερά όλο στρας και πούλιες ρούχα (ο συνδυασμός του φθηνού ζέρσεϊ με την παγιέτα με ισοπέδωσε) έπεσε το μάτι μου και σε μια βιτρίνα με γυναικεία εσώρουχα.


Κόκκινα σέξυ εσώρουχα όλο το μαγαζί γύρω τριγύρω. Στολές σέξυ αγιοβασσιλίτσας και αυτοκόλλητα φουντάκια για τα επίμαχα σημεία.

Πιο κάτω στο επόμενο μαγαζί με εσώρουχα το κόνσεπτ το ίδιο. Μαγαζιά που μέχρι προχθές είχαν στη βιτρίνα ρόμπες για τη γιαγιά μου και πιτζάμες με αρκούδια, μεταλλάχθηκαν σε κόκκινα σεξ σοπ εν όψει Χριστουγέννων.

Και τα ερωτήματά μου είναι το εξής. Είναι τα Χριστούγεννα σέξυ; Αν εγώ γουσταρω να βάλω ανάλογου ύφους εσώρουχα άλλη εποχή του χρόνου θα με πούνε ντεμοντέ; Το μάρκετιγκ θα μας πει πως και ποτέ θα το κάνουμε; Υπάρχουν και αντίστοιχα αντρικά χριστουγεννιάτικα σέξυ εσώρουχα ή με ένα λευκό μούσι και χοντρή κοιλιά καθάρισε ο άρρεν σύντροφος των Χριστουγέννων; Είναι και το αγιοβασσιλιάτικο κονσεπτ σαν της σέξυ νοσοκόμας ή της υπηρέτριας;
Τα ερωτήματα πολλά και κινκυ αν βάλουμε στο παιχνίδι τον Ρούντολφ τα ξωτικά και λοιπούς συμπαρομαρτούντες.


http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/12/blog-post_543.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου