Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Αλλεργικό συνάχι…

 

Τηλεόραση δεν βλέπω,  η αηδία και η αποστροφή των πολιτισμικών απορριμμάτων και της όζουσας καθεστωτικής δημοσιογραφίας, είναι πέρα από τα όρια των ανοχών και των αντοχών μου. Οργίζομαι επικίνδυνα για την ηλικία μου και έτσι την αποφεύγω.
Το Σάββατο το πρωί έκανα το λάθος να κάτσω να πιω τον πρωινό καφέ μου απέναντί της, την ώρα που μετέδιδε την παρέλαση της Θεσσαλονίκης και τα τεκτενόμενα μεταξύ του πιλότου του F 16 και του Προκόπη Παυλόπουλου.
«…οι ήρωες πολεμούν ως Έλληνες. Χρόνια πολλά, Ελλάδα» είπε  το  «γεράκι» της ελληνικής αεροπορίας που συγκαταλέγεται στους καλύτερους «πολεμιστές» του Νάτο, όπως διάβασα… Ναι του γνωστού Νάτο που έριχνε τις βόμβες του στη καρδιά της Ευρώπης στο Βελιγράδι…
28η Οκτωβρίου - Παυλόπουλος: «Μολών λαβέ» το μήνυμα σε κάθε ιταμό εισβολέα!

28η Οκτωβρίου – Παυλόπουλος: «Μολών λαβέ» το μήνυμα σε κάθε ιταμό εισβολέα!
Όμως τα φτερά του «…στέλνουν παντού το μήνυμα του Ανθρωπισμού και της Ειρήνης…»είπε ο κ. Παυλόπουλος και το τερμάτισε με το περίφημο «μολών λαβέ», ο Πρόεδρος που έχει επικυρώσει με την  ψήφο και την υπογραφή του όλα τα μνημόνια υποδούλωσης της Χώρας…
Το Έθνος μας όχι μόνο δεν είναι υπερήφανο, για τα ΟΧΙ που έγιναν ΝΑΙ, αλλά βιώνει μια πρωτοφανή συλλογική κατάθλιψη, με καθημερινές αυτοκτονίες…  γιατί ήρθαν και έλαβαν, γη και ύδωρ, πλήρη υποτέλεια και υποταγή,  κύριε Πρόεδρε, που εσείς επικυρώσατε με την υπογραφή σας στα μνημόνια της ντροπής…

Θλιβερά θεατρικά δρώμενα σκέφτόμουν για κατανάλωση των υποταγμένων στο 4ο Ράιχ υπηκόων του προτεκτοράτου, που με «ρίγη συγκίνησης» κούναγαν τα πλαστικά σημαιάκια τους βγάζοντας και μερικές σέλφι για να θυμούνται την ημέρα… Έχουμε τελειώσει ως Χώρα και ως λαός, μουρμούριζα με  θλίψη, και τα μάτια μου πλημμύρισαν την στιγμή που  μπήκε μέσα η γυναίκα μου και όταν με ρώτησε τι μου συμβαίνει της είπα ψέμματα ότι με έπιασε πάλι το αλλεργικό συνάχι μου…
Και τι με νοιάζει, σάμπως δική μου Χώρα είναι; μετανάστης 1ης γενιάς στην Αμερική, ο παπούς μου, μετανάστης 2ης γενιάς στη Γερμανία ο πατέρας μου, μετανάστης και εγώ σε μιαν «άθλια πατρίδα»…

https://xristospolitis.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου