Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Μια ιστορία απ' τα παλιά

Του Γιώργου Αλεξάτου

Κι αν εσείς του ΣΥΡΙΖΑ που ψηφίσατε ΝΑΙ νομίζετε πως αύριο θα έχετε πολιτικό μέλλον, μια ιστορία από τα παλιά θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από την αυταπάτη.

Από αυτούς που πρόδωσαν τον Ιούλιο 1965 τη λαϊκή εντολή και αποστάτησαν από την Ένωση Κέντρου -καμιά 50ριά αποστάτες- μόνο τρεις συνέχισαν την πολιτική τους καριέρα. Ο Μητσοτάκης, που είδε κι έπαθε να γίνει δεκτός στη μεταπολιτευτική Ν.Δ., και οι Γαρουφαλιάς και Στεφανόπουλος που κατέβηκαν επικεφαλής θνησιγενών βασιλοχουντικών κομμάτων. Όλους τους άλλους τους έφαγε η μαρμάγκα...



Γιατί ετούτος ο λαός μπορεί να έχει τα χίλια μύρια στραβά, αλλά με τους αποστάτες ποτέ δεν τα πήγε καλά. Έχει φιλότιμο και δεν τους γουστάρει τους εξευτελισμένους.


http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/08/blog-post_45.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου