Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Προσχώρηση του Γιώργου Ρωμανιά στη ΛΑΕ


Συνεχίζονται οι προσχωρήσεις στη Λαϊκή Ενότητα ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης. O πρώην γενικός γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Γιώργος  Ρωμανιάς ανακοίνωσε τη συνεργάσια του με την ΛΑΕ στη συνάντηση που είχαν στη Βουλή το πρωί με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη.
Ο κ. Ρωμανιάς τόνισε ότι συνεργάζεται για τρεις λόγους με τη ΛΑΕ. Πρώτον επειδή κανένας βουλευτής της δεν έχει ψηφίσει μνημόνια. Δεύτερον, επειδή πρέπει να καταργηθούν όλα όσα λέει το 3ο μνημόνιο και τέλος, επειδή πρέπει να δοθεί κοινός αγώνας για να τελειώσουν γενικότερα τα μνημόνια στην Ελλάδα.
"Είναι μαύρη-μέρα για το ασφαλιστικό, η ψήφιση του τρίτου μνημονίου", δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης από την πλευρά του, έπλεξε το εγκώμιο του Γιώργου Ρωμανιά, χαρακτηρίζοντάς τον "άνθρωπο της δημοκρατίας". Σημείωσε ότι μπορούν μαζί να δώσουν κοινό αγώνα για να ανατραπεί το μνημόνιο και όσα προβλέπονται στους ασφαλιστικούς νόμους και πρόσθεσε ότι θα είναι ένας "ωραίος αγώνας" που θα έχει αποτέλεσμα.
http://news247.gr/eidiseis/politiki/ekloges-gr/ekloges2015/prosxwrhsh-toy-giwrgoy-rwmania-sth-lae.3633278.html


1 σχόλιο:

  1. Στίχοι: Πυθαγόρας
    Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
    1. Στέλιος Καζαντζίδης

    Απ’ τα ψηλά πατώματα
    και απ’ τα μεγάλα σπίτια
    κατρακύλησα στ’ αλήθεια
    και έκλαψες από συνήθεια
    κι όταν μ’ είδες πεταμένο
    με παράτησες σαν ξένο.

    Καλά μου τα `λεγαν
    όσοι μ’ αγάπαγαν
    μα εγώ σε σένα πίστεψα
    και τη ζωή μου αχρήστεψα
    κι απ’ τα ψηλά πατώματα
    βρέθηκα μες στα χώματα.

    Για τις αδυναμίες μου
    τον εαυτό μου βρίζω
    και τον κόσμο που γνωρίζω
    αποφεύγω ν’ αντικρίζω
    κι ο φτωχότερος του κόσμου
    είμαι τώρα και δακρύζω.

    Καλά μου τα `λεγαν
    όσοι μ’ αγάπαγαν
    μα εγώ σε σένα πίστεψα
    και τη ζωή μου αχρήστεψα
    κι απ’ τα ψηλά πατώματα
    βρέθηκα μες στα χώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή