
Γεια σου πιτσιρίκο
Σου στέλνω μια φωτογραφία από πρόσφατες διακοπές στον βορρά, τον μαύρο κώνο, μνημείο στην ανυπακοή του πολίτη -που βρίσκεται έξω από την Βουλή του Ρέικιαβικ- και πάνω γράφει:
Σου στέλνω μια φωτογραφία από πρόσφατες διακοπές στον βορρά, τον μαύρο κώνο, μνημείο στην ανυπακοή του πολίτη -που βρίσκεται έξω από την Βουλή του Ρέικιαβικ- και πάνω γράφει:
» Όταν η κυβέρνηση παραβιάζει τα δικαιώματα του πολίτη, η έξεγερση είναι για τους ανθρώπους και για κάθε τμήμα του λαού το πιο ιερό δικαίωμα και το πιο επιτακτικό χρέος.»
Φράση από τη ΔιαΚαλό καλοκαίρι
Χρύσα
(Αγαπητή Χρύσα, οι Ισλανδοί το έκαναν πράξη αυτό. Και μάλιστα πολύ πρόσφατα. Αυτή είναι και η δική μας περίπτωση. Εγώ υπόσχομαι να είμαι ανυπάκουος. Σε ευχαριστώ. Να είσαι καλά. Καλό καλοκαίρι.)κήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη της Γαλλικής Επανάστασης το 1789.
http://pitsirikos.net/2015/08/%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%82/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου