Είδηση-"To μοσχαρίσιο κρέας «ενώνει» δανειστές-κυβέρνηση.Συμφωνούν από 23 σε 13% φπα"

Μόλις είχαν ξεκινήσει για το Χίλτον οι μαλακοπίτουρες να συναντήσουν τους απεσταλμένους ελεγκτές των επικυρίαρχων.Τούς είχε δώσει εντολή να συμφωνούν σε όλα όσα ζητάνε.
Τότε Το κόκκινο τηλέφωνο χτύπησε και ο Αλέξης έτρεξε με αγωνία.
Στάθηκε προσοχή,σήκωσε το ακουστικό και ψέλλισε
-Διατάξτε my boss
Μια βάρβαρη στριγκιά φωνή ακούστηκε
-Ρε μαλακιστίρι τι έκανες πάλι...
-Τι έκανα? ρώτησε ηλιθίως ο Αλέξης
-Έβαλες το μοσχαρίσιο κρέας στο 23% ΦΠΑ!!
-Πότε? δε ξέρω τίποτα.Όταν ψηφίζαμε τα προαπαιτούμενα κανένας δε διάβασε τι ψηφίζαμε.
-Ευτυχώς που με ενημερώνουν οι πράκτορες.Και ποιος θα αγοράζει τα δικά μας μοσχάρια,της Ολλανδίας,της Γαλλίας?Θα τα τρώω εγώ,η Βεατρίκη και ο Φρανσουά?
-Τι μπορώ να κάνω γι' αυτό το ασυγχώρητο λάθος που θίγει τα συμφέροντα του αφέντη?
-Να το ξεψηφίσεις αμέσως
-Μα προχθές το ψηφίσαμε.Θα ξεφτιλιστώ.
-Φοβάσαι μη στάξει η ουρά σου?χα,χα,χα....Ξεφτιλισμένος είσαι ήδη.Πόσο ακόμη.
-Θα το κάνω το συντομότερο!!Για ισοδύναμο θα κόψω πάλι τις συντάξεις.
-Αμέσως.Είναι διαταγή!!
-Yes sir.
Στο Μαξίμου πάντως πανηγυρίζουν για τη μεγάλη αυτή ελληνική επιτυχία της μείωσης του ΦΠΑ στο μοσχαρίσιο κρέας από 23 σε 13% και να σκάσουν οι οχτροί τους.
http://lysippos-mustang.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου