Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Φοβερό κείμενο από το Σύλλογο Εργαζομένων Δήμου Σαρωνικού

φωτ. Οδόφρ.
αναρτήθηκε στο f/b
Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Σαρωνικού
ΔΗΛΩΣΗ προς νεόκοπους κυβερνητικούς "σωτήρες", δήμιους και οικονομικούς εκτελεστές.
Από την ηλικία των 16 χρόνων μου κάθε καλοκαίρι δούλευα, ενώ εσείς απολαμβάνατε πληρωμένες διακοπές με τον μπαμπά σας ή την παρέα σας στα καλύτερα resort και στα θέρετρα της Ευρώπης.


Έμαθα γράμματα και μορφώθηκα επί 15 χρόνια σε δημόσια σχολεία και σχολές ενώ εσείς απολαμβάνατε τα ιδιωτικά σχολεία κολέγια και Πανεπιστήμια με τα σίγουρα - κατόπιν χορηγιών - πτυχία.
Ο πατέρας μου μεσούσης της κατοχής τέλειωσε την Ε΄Δημοτικού, και η μάνα μου την ΣΤ΄Δημοτικού (ήθελε να σπουδάσει δασκάλα) μερικώς αγράμματοι και οι δυό αλλά επαρκώς μορφωμένοι όταν οι δικοί σας οι γονείς είχαν πάντα τα πάντα.
Στη ζωή τους οι γονείς μου στερήθηκαν πάρα πολλά προσπαθώντας να δώσουν στα παιδιά τους ό,τι καλύτερο. Ο πατέρας μου έφαγε τη ζωή του σαν γεωργός και η μάνα σαν οικο-κυρά φροντίζοντας την οικογένεια και τους παππούδες. Πέθαναν σχετικά νέοι και οι δύο από ανίατες ασθένειες, ενώ αν είχαν ζήσει μια πιο άνετη ζωή πιθανόν να ζούσαν ακόμα.
Υπηρέτησα την πατρίδα με θητεία στο στρατό 28 μήνες ενώ εσείς απολαμβάνατε είτε την απαλλαγή είτε την θητεία στις πρεσβείες της Ευρώπης συνδυάζοντας και σπουδές.

Το Ε9 που υποβάλω στην εφορία είναι απείρως μικρότερο από αυτό που υπέβαλε ο πατέρας μου γιατί στο μεταξύ η περιουσία μειωνόταν για λόγους σπουδών υγείας κλπ. ενώ το δικό σας Ε9 από γενιά σε γενιά βαίνει αυξανόμενο. Δεν δηλώνω καταθέσεις σε συνάλλαγμα ούτε σπίτια και διαμερίσματα στο εξωτερικό, και ο τραπεζικός μου λογαριασμός πιστώνεται κάθε τέλος του μήνα με την μισθοδοσία μου και σε 10 μέρες δείχνει υπόλοιπο 0 (ΜΗΔΕΝ).
Κάτι λίγα χρυσαφικά που υπήρχαν, μετά τα μνημόνια ήδη ταξίδεψαν προς Γερμανία μεριά
Το αυτοκίνητό μου αγοράσθηκε μεταχειρισμένο και δεν είναι θωρακισμένο ούτε αγορασμένο με τον ιδρώτα του Έλληνα πολίτη.
Εμένα δεν με φυλάνε δεκάδες αστυνομικών όπως φυλάνε εσάς.
Είχα την τύχη και απόκτησα 3 παιδιά και αυτά είναι η ελπίδα και το μέλλον μου. Η παρακαταθήκη μου. Τα παιδιά μου τα ανάθρεψα μόνος μου με την σύντροφό μου και τα παππουδικά. Δεν τα εμπιστεύθηκα σε γκουβερνάντες.
Δουλεύω 24 χρόνια με ευσυνειδησία και δεν υπήρξα ΠΟΤΕ οσφυοκάμπτης, γλείφτης ή ρουφιάνος.
Κατά καιρούς καταφέρατε και με κοροϊδέψατε και σας εμπιστεύθηκα, αλλά εδώ και πολλά χρόνια σας έχω καταλάβει.
Τα γράφω όλα αυτά όχι για να σας πω ότι σας ζηλεύω ή ότι θα ήθελα να ήμουν σαν και σας.
Τα γράφω για να καταλάβετε ότι δεν έχω καμιά σχέση μαζί σας. Δεν με εκφράζετε, δεν αντιλαμβάνεστε τις αγωνίες μου, ζούμε σε διαφορετικούς κόσμους, δεν έχετε το δικαίωμα να μιλάτε για λογαριασμό μου, δεν σας επιτρέπω να σκέφτεστε για μένα, δεν σας επιτρέπω να βρίσκετε λύσεις για μένα, γιατί απλά είστε πολύ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ από εμένα, γιατί απλά ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ.
Δεν περιμένω ΤΙΠΟΤΑ από εσάς, γιατί απλά δεν έχετε ΤΙΠΟΤΑ να μου προσφέρετε. Δεν μπορείτε να μου προσφέρετε αλληλεγγύη, κοινωνική πολιτική και πολιτιστική καταξίωση γιατί απλά δεν έχετε. Και ξέρετε κάτι; ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΟΒΑΜΑΙ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΑΝΩΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΩΣ ΖΩΑ. Είστε κάτι άλλο, κάτι απροσδιόριστο, κάτι έξω από τα ανθρώπινα όρια. Είστε..... κάτι.
Ένα μόνο θέλω να σας ζητήσω, μόνο ένα. Μπορείτε να πάτε στον ΑΓΥΡΙΣΤΟ κι ακόμα παραπέρα;
Αυτά για την ώρα. Τα υπόλοιπα σε λίγο καιρό.... έξω στους δρόμους... στο δικό μας γήπεδο. 

Γιάννης Σοφρώνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου