Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Μία σημερινή ιστορία στο λεωφορείο

Γράφει ο Κώστας Κανέλλοςοδηγός ΟΣΥ
Περιστατικό στην εργασία Σήμερα!
Κυρία με κινητικά προβλήματα που κάθεται στα μπροστινά καθίσματα με ρωτάει αν μπορεί να κατέβει από την μπροστινή πόρτα!
«Φυσικά και μπορείτε» απαντάω!
Με ευχαριστεί, δακρύζει και μου λέει για την απαράδεκτη συμπεριφορά κάποιων «ανθρώπων» συναδέλφων, οι οποίοι την αναγκάζουν να πάει στις πίσω πόρτες!
Μιλώντας πάντα ευγενέστατα μου λέει ότι πια ΦΟΒΆΤΑΙ και ντρέπεται να μπει σε λεωφορείο λόγω της κατάστασης της!
Αυτά για το περιστατικό.
Πάμε λίγο στην ουσία:

Μας επιβλήθηκε να εφαρμόσουμε ένα μέτρο το οποίο είναι ΚΑΤΆΠΤΥΣΤΟ και αντιλαϊκό.
Το λέω αυτό γιατί έχει ύπουλο και βρώμικο σκοπό. Σκοπό που θα επηρεάσει όχι μόνο τους επιβάτες αλλά και εμάς και καλό βασικά θα ήταν να μην κάνουμε διαχωρισμό καθώς επιβάτες είμαστε κι εμείς και οι οικογένειές μας!
Δε θα ασχοληθώ όμως αυτή τη στιγμή με την πολιτική υπόσταση του μέτρου.
Άποψη μου πάντως είναι ότι τα κοινωνικά αγαθά (και η συγκοινωνία είναι τέτοιο) επιβάλλεται να παρέχονται Δωρεάν!

Ας πάμε στο κοινωνικό και ανθρώπινο:
Το να ερχόμαστε σε τέτοιους σκοτεινούς καιρούς σε αντιπαράθεση με το λαό μόνο έξυπνο δεν είναι! Δεν αργεί η ώρα που θα του ζητήσουμε να σταθεί στο πλευρό μας. Και τότε τι; Κάποιοι λοιπόν έσπευσαν να το εφαρμόσουν είτε βγάζοντας απωθημένα είτε από φόβο! Τον γνωστό φόβο που υπάρχει στη σχέση αφεντικών και εργαζομένων!
Κάποιοι άλλοι βέβαια αντιστάθηκαν και δεν το εφάρμοσαν. (Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ καθώς σαν γνώμονα έχω πάντα το δίκιο και το συμφέρον του λαού και όχι το συμφέρον του κεφαλαίου που εξυπηρετεί η κάθε κυβέρνηση).
Κι αν κάποιοι έχουν βίτσιο την εξουσία και τους αρέσει να επιβάλλονται τότε καλό θα ήταν να το κάνουν στους πάνω και όχι στους κάτω.
Δείξε τη μαγκιά στην κυβέρνηση και στο αφεντικό και όχι στο λαό!
Κότα στα αφεντικά και κοκόρι στο λαό;
Κάτι είναι λάθος και κάποιους συμφέρει. Όχι εμάς πάντως.
Αυτοί είναι ο εχθρός όχι ο λαός!
Γενικά λίγη αντίσταση και ανυπακοή σε αυτούς που καταλύουν τα δικαιώματα μας και γενικά την ζωή μας δε βλάπτει.
Καλούς δρόμους σε όλους.
«Η ανυπακοή, στα μάτια όποιου έχει διαβάσει ιστορία, είναι η προπατορική αρετή του ανθρώπου. Από την ανυπακοή γεννήθηκε η πρόοδος, από την ανυπακοή και η επανάσταση.»
ΌΣΚΑΡ ΟΥΆΙΛΝΤ
ΥΓ: Για τυχόν παρεξηγήσεις είμαι πατέρας δύο παιδιών και χωρίς περιουσία κινητή η ακίνητη. Αλλά δε τους φοβάμαι και ούτε τα παιδιά μου θα μάθουν να τους φοβούνται!
Δεν πρόκειται να εφαρμόσω το μέτρο γιατί είναι έξω από τα πιστεύω μου και το λέω προς πάσα κατεύθυνση.
http://pandiera.gr/%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%BF/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pandiera%2Fkadd+%28Pandiera.gr+RSS%29

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου