Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 25 Απριλίου 2020

(Όταν ο βάσιμος φόβος για τον έλεγχο συμπεριφοράς των ανθρώπων γίνεται καρικατούρα από τη λαϊκή ακροδεξιά)! Τα τσιπάκια...

Κώστας Γκιώνης


Μέσα στην κλεισούρα της υποχρεωτικής καραντίνας πού ζούμε, η μόνη διέξοδος, είναι ο διαδικτυακός καφενές, ένα μέσο πού μπορείς να μάθεις κάποια πράγματα πιο σοβαρά και σίγουρα πιο ελεύθερα, σε σχέση με τα Εβραιομασονοκρατούμενα μέσα μαζικής εξημέρωσης.

Η κυρία Μαρία κομμώτρια από τους Γαργαλιάνους, εξέχων στέλεχος του μέσου, ισχυρίζεται ότι έχει έγκυρες πληροφορίες ότι ο σαυροπόδαρος, ο Μπιλ ο Γκειτς ήταν αυτός πού σε συνεργασία με τον τερατόμορφο Illuminati, Τζορτζ τον Σορος στήσανε την πλεκτάνη με τους πληρωμένους Κινέζους ερυθροσυμμορίτες, να διασπείρουν τον φονικό coronavirus, κατ' αρχήν για μείωση του πληθυσμού και μετ' έπειτα μέσω του εμβολίου να καταφέρουν να μας περάσουν το τσιπάκι μέσα μας, ώστε να μπορούν να μας ελέγχουν, σε τέτοιο βαθμό, πού ενώ κυρία Μαρία θέλει να βάψει τα μαλλιά μεζ, να της κατευθύνουν το χέρι και να κάνει ροζ ανταύγειες!



Την είδα με πολύ προσοχή μπορώ να πω αυτή την εμπεριστατωμένη άποψη της κυρίας Μαρίας, αλλά ομολογώ ότι κρατούσα κάποιες επιφυλάξεις, ώσπου γυρνώντας με αγωνία να μαζέψω όσα περισσότερα κωλόχαρτα μπορούσα, έπεσα επάνω στον Τάκη τον Χαρτά στο Καματερό, ο οποίος ως εξαιρετικός αυτοδίδακτος ψυχολόγος, αντιλήφθηκε από το πετάρισμα των ματιών μου την αγωνία μου για το τι πραγματικά συμβαίνει πίσω από τις αιματοβαμμένες κουρτίνες αυτού του γαμημένου κόσμου.

Στην αρχή πετώντας μου μια διερευνητική σπόντα, μου είπε καλό είναι να μαζεύεις και μερικά τρόφιμα μακράς διάρκειας πέραν των χαρτιών υγείας, αυτή η κουβέντα με συγκλόνισε, ένας εκπρόσωπος του πιο πολυπόθητου είδους με προτρέπει να αγοράσω και άλλα είδη, άρα κάτι περιμένει...

Τον ρώτησα τι είναι αυτό πού τον φοβίζει, ώστε να με προτρέπει σε μία τέτοια κίνηση, μετά από μια αγωνιώδη παύση, μισού και πλέον λεπτού, χαμηλώνοντας την φωνή μου είπε, δεν έχεις πάρει χαμπάρι τίποτα;

Ξαφνιάστηκα η πέτσα μου σηκώθηκε μέχρι το ταβάνι, οι παλμοί της καρδιάς μου στήσανε ξέφρενο χορό, ο ιδρώτας έλουσε το άδειο μου κεφάλι, τραυλίζοντας του απάντησα κάτι έχω ακούσει αλλά δεν είμαι σίγουρος και του ζήτησα να μου πει αν ξέρει εκείνος!

Νέα παύση, η αγωνία στο κατακόρυφο και ξαφνικά με βαθειά φωνή μου λέει εντάξει θα σου πω και αρχίζει να μου λέει ακριβώς την ίδια ιστορία με την κυρία Μαρία για τα τσιπάκια μέσω εμβολίων, τον άκουσα με προσοχή κι όταν τελείωσε, τον ρώτησα αν είναι σίγουρος γι αυτά πού λέει, ένα μειδίαμα δραπέτευσε από τα χείλια του και σκύβοντας μου λέει, ρε φιλαράκι σου φαίνομαι άνθρωπος πού δεν ξέρει τι σου λέει, για να σου λέω υπάρχουν αποδείξεις!

Συγκλονισμένος βγήκα από το μαγαζί, τώρα πλέον ήμουν σίγουρος, οι πληροφορίες πού είχα από την κύρια Μαρία διασταυρώνονται από έγκυρες πηγές, αυτές οι σαχλαμάρες πού λένε οι προσκυνημένοι ψευτοεπιστήμονες στα πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών, για οικονομικές κρίσεις και έλεγχο μέσω νέων μνημονίων, είναι φενάκη, ο στόχος είναι το τσιπάρισμα και ο ερχομός του αντίχριστου, ξυπνάτε πρόβατα, αρχίστε να βλέπετε ότι ο τελικός στόχος είναι ο Ελληνισμός και η ορθόδοξη πίστη μας, Αμήν.


http://anemosantistasis.blogspot.com/2020/04/blog-post_172.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου