Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΡΟΛΟΣ του Πιτσιόρλα! ΣΚΑΝΔΑΛΟ 600 εκατ. € στο "Ελ. Βενιζέλος"...


ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"

Η αριστερά του Τσίπρα απελευθερώνει... από ευθύνες
Η υπόθεση αποτίμησης του αεροδρομίου είναι σοβαρή. Ο καημένος ο νυν Πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ (αυτός σίγουρα δεν έχει σχέση) δικαιολογεί και τα χρεώνει στις... προδιαγραφές. Κάποιοι όμως τις αποφάσισαν. Όταν ξεκίνησε η διαδικασία διαπραγμάτευσης με τους Καναδούς, Σεπτέμβριο 2016, Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ ήταν ο κ. Πιτσιόρλας. Λέτε να ξέρει κάτι το ορφανό του Κύρκου, ή βασική του δουλειά είναι πάντα η παπαρολογία και ειδικά επί της επακούμβησης;

Εξακόσια εκατομμύρια είναι αυτά! Το εξαιρετικά βολικό για απόδοση ευθυνών είναι ότι, από τον Νοέμβριο 2016, δυό μήνες μέσα στη διαπραγμάτευση, μέχρι τον Νοέμβριο 2017, το ΤΑΙΠΕΔ είναι με μεταβατικές ηγεσίες. Σταθερότερη και μεγαλύτερης διάρκειας, η αρχή της κας Τσιτσογιαννοπούλου - με ακίνητα ασχολείται η κυρία.

Κάτι βρωμάει. Κατ' ελάχιστον, οι άνθρωποι του ΤΑΙΠΕΔ, με τις διαδικασίες που εγκατέστησε ο κ. Πιτσιόρλας, είναι άχρηστοι και επικίνδυνοι. Από κει και πέρα, εάν και ποιός έδωσε τις εντολές για το συγκεκριμένο πλαίσιο διαπραγμάτευσης, κάποιος πρέπει να το ψάξει.

Τελικά, κριτήριο επιτυχίας σ' αυτήν την κυβέρνηση είναι το πόσο σκατά μπορεί να τα κάνει κάποιος. Εκτός και εάν το κάνουν επίτηδες.

Θυμηθείτε πως ο κ. Πιτσιόρλας είναι δήθεν σοβαρός και μετρημένος. Το μόνο μετρημένο είναι τα εκατομμύρια. Ως και ο γραφικός Μίλτος Κύρκος τον επικαλέσθηκε ως επαφή για να μας πείσει πως είναι από τους σοβαρούς και ο ίδιος. Μήπως να τον ρώταγε αυτός;

Stergios Gialaoglou
Το 2017 υπέγραψαν αντί διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού με απευθείας ανάθεση , την σύμβαση παραχώρησης της εκμετάλλευσης του αεροδρομίου Ε. Βενιζέλος αντί 486 εκ ευρώ. για άλλα 20 χρόνια, έως το 2046 σε καναδέζικο fund. Οι κακοί Ευρωπαίοι θεώρησαν το τίμημα ιδιαίτερα χαμηλό και δεν ενέκριναν την σύμβαση. Οι Καναδοί έσπευσαν αμέσως και ανέβασαν το προσφερόμενο τίμημα στο 1,1 δις ευρώ, προκειμένου να μην χάσουν την σύμβαση. Έτσι χάρη στην επιτήρηση των ξένων, το δημόσιο κέρδισε αλλά 600 εκ ευρώ.
 Ερωτάται: 
1. Γιατί έγινε απευθείας ανάθεση και μάλιστα γρηγορότερα από την λήξη που είναι το 2026?
 2. Γιατί το δημόσιο αρκέστηκε στο χαμηλό τίμημα ειδικά σε μια περίοδο που η επιβατική κίνηση κινείται διαρκώς ανοδικά; 
3. Ποιο ήταν το αντάλλαγμα για το χαμηλό τίμημα; 
4. Πόσα από τα 600 εκ που πήγαν να γλυτώσουν οι Καναδοί θα πήγαιναν σε ελληνικές «τσέπες»;
 5. Αν είναι αλήθεια ότι διαπραγματεύονταν επι ένα έτος για να πετύχουν ένα τίμημα που υπερδιπλασιάστηκε μόνο με την απειλή των Βρυξελλών,τότε τίθεται ζήτημα γενικής διαπραγματευτικής ανικανότητας και ανεπάρκειας στην διαχείριση της δημόσιας περιουσίας.
6. Μήπως τελικά η διαφθορά δεν είναι ζήτημα των προηγούμενων ή των τωρινών αλλά μια εγγενής παθογένεια της ελληνικής φύσης που τώρα γίνεται στα φανερά; 
7. Μηπως τελικά το χειρότερο είναι ότι οι τωρινοί εκτός της διαπιστωμένης ανικανότητας τους, έχουν και πλήρη έλλειψη της ιστορικής ευθύνης και της συνείδησης να διαφυλάξουν τους πολυτιμους πόρους της πατρίδας και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων;
 8. Τι λένε οι τιμητές της κάθαρσης τώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου