Γνωστός ο Δημοσθένης Κούρτοβικ.Χρόνια στο κουρμπέτι του βιβλίου,με πολλαπλά αντικείμενα.
Τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα του από αυτό το χώρο τα συγκέντρωσε με μια μορφή κωδικοποίησης και φτιάχτηκε αυτό το μικρό βιβλίο.Εκδόθηκε το 1994 αλλά 20 χρόνια μετά είναι εντυπωσιακή η εγκυρότητα κάποιων αφορισμών.
σελ.112/τιμή 1,4 ευρώ
Αναγνωστικό κοινό:Η συντριπτική πλειοψηφία στη λογοτεχνία αποτελείται από γυναίκες
Βιβλιοθήκες: Οι βιβλιόφιλοι (όχι οι βιβλιολάγνοι) διαπιστώνουν με τα χρόνια ότι όλο και λιγότερα από τα βιβλία τους σημαίνουν πραγματικά κάτι γι' αυτούς....Η βιβλιοθήκη του ώριμου φιλαναγνώστη δεν θα έπρεπε να γεμίζει αλλά ν' αδειάζει.
Δημόσιες σχέσεις : Όποιος έχει δει πως καλλιεργούνται οι δημόσιες σχέσεις στον ελληνικό πνευματικό χώρο,αισθάνεται ότι η αποφυγή τους δεν είναι κυρίως ζήτημα ηθικής,αλλά αισθητικής.
Ελλάδα: Αυτοκίνητο που μαρσάρει συνεχώς ακινητοποιημένο στη λάσπη.
Επιτήδευση : Νοσταλγούμε την κοινοτοπία,όταν βλέπουμε την επιτήδευση μερικών συγγραφέων που προσπαθούν με κάθε τρόπο να πρωτοτυπήσουν
Θεατρογενής :Το να φλυαρείς με τουπέ δεν είναι πια αντικείμενο θεατρικής διακωμώδησης αλλά λογοτεχνική αρετή.
Θεματολογία : Οι Έλληνες περνούν τη μισή ζωή τους στο σπίτι τους και την άλλη μισή στο μπαρ....
Κομφορμισμός : Το κυρίαρχο γνώρισμα της ελληνικής διανόησης του αιώνα μας,ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης.
Κριτική : Κάθε καλή κριτική,θετική ή αρνητική,πρέπει ν' απαντά προπαντός στο ερώτημα πόσο και γιατί μας αφορά το κρινόμενο έργο.Κριτικοί : Πολύ συχνά οι θετικές κριτικές τους σε κάνουν περισσότερο απ' όσο η αρνητική κριτική ν'αναρωτηθείς μελαγχολικά αν η ελληνική λογοτεχνία είναι πραγματικά τόσο ασήμαντη.
Κυκλώματα :....μερικές λόγιες μεζεδοπαρέες....
Λογοτεχνία : Η λογοτεχνία ΔΕΝ υπάρχει γι' αυτό που λέγεται,αλλά γι' αυτό που ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ-και που φυσικά είναι πάντα το σημαντικότερο.
Μετριότητα : Οι μέτριοι συγγραφείς εκδικούνται τους μεγάλους κάνοντας τη χτεσινή πρωτοπορία σημερινή μόδα.
Μπεστ-σέλερ : είναι το βιβλίο που όσοι έχουν βιβλιοθήκη δε θα το τοποθετήσουν σε περίοπτη θέση,ενώ όσοι θα το τοποθετούσαν δεν έχουν βιβλιοθήκη.
Σοβαροφάνεια : μετακόμισε από τα κείμενα των λογοτεχνών στα κείμενα των κριτικών.
Συναισθηματισμός : Ότι μπορεί να εκφραστεί με κλάματα,αναστεναγμούς ή επιφωνήματα δεν χρειάζεται τη λογοτεχνία.
Φολκλόρ : είναι η εμπορεύσιμη πλευρά της διαφορετικότητας.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ
http://lysippos-mustang.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου