Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

(Αν αληθεύει... Είναι ανάλγητοι, αδίστακτοι και εγκληματικά παλιοτόμαρα)! ΜΑΦΙΑ! Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: Στο Σισμανόγλειο προσπάθησαν να αλλοιώσουν την ώρα διακομιδής του πρώτου νεκρού



ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"

«Είπα πάρα πολλές φορές στα ΜΜΕ, ότι βρέθηκα στο Σισμανόγλειο το βράδυ της Δευτέρας και συγκεκριμένα στις 22:45. Εκεί στα ΤΕΠ, δίπλα από την υποδοχή και μέσα σε ένα δωμάτιο υπήρχε ήδη μια σορός, η οποία ήταν απανθρακωμένος χωρίς στοιχεία. Την ίδια ώρα δόθηκε εντολή στον διοικητή του νοσοκομείου να ετοιμάσει έναν ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο. Αυτός ο θάλαμος είναι ένα κοντέινερ που μπορεί να υποδεχθεί πάρα πολλούς νεκρούς με... ψύξη, επειδή θα έρχονταν πάρα πολλοί νεκροί από τις πυρκαγιές. Αυτό έγινε μεταξύ 22:30 και 23:00. Ήμουν εκεί όταν πήρε τις εντολές και πήγα και εγώ ο ίδιος και είδα αυτόν τον θάλαμο. Μαζί μου ήταν και άνθρωποι από το σωματείο του νοσοκομείου και μπορούν να σας επιβεβαιώσουν τα λεγόμενα μου. Στις 23:45 διεκομίσθη το δεύτερο θύμα. Μάλιστα επειδή δεν μπορούσε να αναγνωριστεί εκτιμούσαν ότι πρόκειται για γυναίκα νεαρής ηλικίας» ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος μιλώντας στον RealFm 97,8 και στην εκπομπή του Μάνου Νιφλή.
«Όσα σας είπα μου τα επιβεβαίωσε την επόμενη μέρα ο υποδιοικητής της υγειονομικής Περιφέρειας που έχει εποπτικό ρόλο στο Σισμανόγλειο. Με απλά λόγια είναι το αρμόδιο όργανο του υπουργείου Υγείας που εποπτεύει το νοσοκομείο. Πήγα εκεί λίγο μετά όπου μου είπε ότι "είχαμε μια εντολή να ανοίξουμε έναν ειδικό θάλαμο, αλλά όμως θεώρησαν σκόπιμο τόσο από το αρμόδιο συντονιστικό όργανο όσο και από το υπουργείο Υγείας να μην μας τους μεταφέρουν επειδή θα προκαλούνταν πανικός". Ο κ. Πολάκης μιλώντας στην ΕΡΤ πριν από λίγη ώρα παραδέχθηκε πως την ώρα του Συντονιστικού γνώριζε νεκρούς. Είναι απαράδεκτο και άθλιο υπουργός και γιατρός να ισχυρίζεται ότι για να ανακοινωθεί ένας νεκρός πρέπει να φέρει τη σφραγίδα της ιατροδικαστικής εξέτασης» πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ.
«Ο ιατροδικαστής βάζει τη σφραγίδα και επιβεβαιώνει τα αίτια του θανάτου ενός ανθρώπου. Το ΕΚΑΒ μετέφερε τις σορούς στο Σισμανόγλειο. Εκεί υπεγράφη η κάρτα τους η οποία αναφέρει από που μεταφέρθηκαν, οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό τους» συμπλήρωσε.
«Το Σισμανόγλειο φτιάχνοντας τις κάρτες τους αναφέρει ότι ο πρώτος νεκρός διεκομίστηκε στις 23:55, όταν ο δεύτερος είχε διακομιστεί στις 23:45. Δηλαδή προσπάθησαν συνειδητά να αλλοιώσουν τις ώρες που μεταφέρθηκε ο πρώτος νεκρός. Το ΕΚΑΒ τον πρώτο νεκρό τον παρέλαβε στις 21:40» σημείωσε ο κ. Γιαννάκος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ «έχω τη δική μου μαρτυρία, των μελών του σωματείου των εργαζομένων, είδα τον νεκρό αγνώστων στοιχείων δίπλα από τα ΤΕΠ. Ξέρω εσωτερικά ότι δόθηκε από τα ΤΕΠ ότι η διακομιδή τους έγινε την ώρα που ανέφερα. Δεν έχω δει το έγγραφο, έχω μόνο τις καταγγελίες. Θέλω να ελπίζω ότι το άλλαξαν πάλι από τη στιγμή που ο κ. Πολάκης παραδέχθηκε δημόσια ότι όταν γινόταν το συντονιστικό γνώριζε για δύο νεκρούς».
«Σας λέω και πάλι ότι το ΕΚΑΒ όταν τον παρέδωσε, είπε ότι τον φέρνω από το Μάτι» κατέληξε.
Ακούστε το ηχητικό: ΕΔΩ
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2018/07/blog-post_155.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου