Με δεκάδες εκπαιδευτικούς που διαμαρτύρονται για τη διαθεσιμότητα συγκεντρωμένους στην είσοδο ξημερώσε η Παρασκευή στο υπουργείο Παιδείας.
Οι εκπαιδευτικοί έμειναν όλη τη νύχτα μπροστά από το υπουργείο στο Μαρούσι, έχοντας προαναγγείλει αποκλεισμό του κτιρίου το πρωί.
Αίτημα της κινητοποίησης είναι η επιστροφή όσων εκπαιδευτικών τέθηκαν σε διαθεσιμότητα στα σχολεία και η επαναλειτουργία των τομέων που έχουν καταργηθεί, όπως αναφέρει η ΟΛΜΕ σε σχετική ανακοίνωσή της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου