Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ολονύχτια διαμαρτυρία εκπαιδευτικών στο υπουργείο Παιδείας


Με δεκάδες εκπαιδευτικούς που διαμαρτύρονται για τη διαθεσιμότητα συγκεντρωμένους στην είσοδο ξημερώσε η Παρασκευή στο υπουργείο Παιδείας.


Οι εκπαιδευτικοί έμειναν όλη τη νύχτα μπροστά από το υπουργείο στο Μαρούσι, έχοντας προαναγγείλει αποκλεισμό του κτιρίου το πρωί. 
Αίτημα της κινητοποίησης είναι η επιστροφή όσων εκπαιδευτικών τέθηκαν σε διαθεσιμότητα στα σχολεία και η επαναλειτουργία των τομέων που έχουν καταργηθεί, όπως αναφέρει η ΟΛΜΕ σε σχετική ανακοίνωσή της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου