Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Μπράβο σε Γεωργαντά και Πεπονή!



ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΕΠΟΝΗΣ
ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΑ
ΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΔΩΤΕΣ,,ΑΛΛΗΤΕΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ,,ΑΝΘΕΛΛΗΝΕς,,
ΒΑΛΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑς ΘΑ ΣΑς ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ


blog zougla.gr
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου