Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Κώδικας Ναρκωτικών: “Στης Χούντας το αλισβερίσι λεύτερο ήταν το χασίσι, ποτέ ο λαός να μην ξυπνήσει.”


Κάποτε ο Κώστας Βάρναλης έγραφε: “Σε θέλουν σκλάβα να χτυπάς / το κούτελο στο χώμα! / Χασίσι αν θες μετά χαράς, / αλλ’ όχι ελεφτεριά”.

Σήμερα, η κυβέρνηση του μαύρου μετώπου έχει καταθέσει στη Βουλή νομοσχέδιο, με την ονομασία “Κώδικας Ναρκωτικών”. Στην ουσία μέσα από το νομοθέτημα αυτό, προσπαθούν να νομιμοποιήσουν κάθε ναρκωτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου