......................................Η Αριστερά στην 3η χιλιετία μόνο ως δύναμη ηθικής ανατροπής μπορεί να υπάρξει!
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012
Κώδικας Ναρκωτικών: “Στης Χούντας το αλισβερίσι λεύτερο ήταν το χασίσι, ποτέ ο λαός να μην ξυπνήσει.”
Κάποτε ο Κώστας Βάρναλης έγραφε: “Σε θέλουν σκλάβα να χτυπάς / το κούτελο στο χώμα! / Χασίσι αν θες μετά χαράς, / αλλ’ όχι ελεφτεριά”.
Σήμερα, η κυβέρνηση του μαύρου μετώπου έχει καταθέσει στη Βουλή νομοσχέδιο, με την ονομασία “Κώδικας Ναρκωτικών”. Στην ουσία μέσα από το νομοθέτημα αυτό, προσπαθούν να νομιμοποιήσουν κάθε ναρκωτικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου